pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, June 15, 2012

Panas !!! Ustaz Azhar Idrus perosak pemikiran anak muda

Kata Ustaz Azhar Idrus....


Ini pula kenyataan Datuk Dr. Haron Din.



Apa yang mengarut sangat yang di jawap Ustaz Azhar Idrus, apakah Ustaz Azhar Idrus tak tahu perbezaan antara kefahaman agama Islam dan Kristian berkenaan Tuhan ? 

Bagi Pisau Kedah bagus la kalau Ustaz Azhar Idrus mahu memberi nasihat untuk lelaki itu memeluk agama Islam setelah lelaki berkenaan ingin mempelajari tentang Islam. Tetapi Ustaz Azhar Idrus harus ingat jangan silap menasihati dengan merosakan kefahaman seseorang yang ingin mengetahui tentang Islam kerana buruk padahnya jika kita rosakan pemikiran orang yang ingin mempelajari tentang Islam.

Sangat tidak wajar apabila Ustaz Azhar Idrus mengatakan Islam dan Kristian bertuhankan Allah S.W.T kerana kefahaman tentang tuhan cukup berbeza antara Islam dan Kristian..

Apakah sebagai seorang Ustaz, Ustaz Azhar Idrus tidak mengetahui Allah S.W.T bagi Islam adalah ESA, tidak beranak dan tidak di peranakan. sedangkan bagi Kristian Nabi Isa merupakan anak tuhan, dan bercangah sekali dengan kandungan Al-Quran fahaman tentang Allah S.W.T.

Jangan rosakan pemikiran orang yang mahu mengetahui tentang Islam dan untuk memeluk agama Islam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog