pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, June 30, 2012

Panas !!! Ternyata Ustaz Nasharudin Mat Isa bakal di gugurkan dalam PRU 13

Sinar Harian
Dalam Kenyataan Mat Sabu sudah dapat menerangkan nasib Ustaz Nasharudin Mat Isa, Bekas Timbalan Presiden Pas di dalam PRU 13 nanti walau pun Mat Sabu tak berterus terang Ustaz Nasharudin Mat isa tak akan di calonkan.

Secara logiknya Mat Sabu sebagai orang no 2 di dalam PAS, pasti Mat sabu mengetahui akan nasib seterunya itu di dalam PRU 13 nanti, namun Mat Sabu hanya berdolak dalih di dalam memberi kenyataan.

Orang bawahan PAS juga menyedari akan nasib Nasharudin Mat Isa sebab jika di lihat setiap program yang di lakukan PAS umpamanya Himpunan Hijau di Kedah dan di mana - mana saja Ustaz Nasharudin di pinggirkan malahan tengelam terus nama Ustaz Nasharudin di bibir penyokong PAS yang pro Mat Sabu.

Malahan ada pulak puak PAS yang mengatakan "Ustaz Nasharudin telah di beli UMNO, sebab tu Ustaz Nasharudin kian rapat dengan UMNO dan buat kenduri kahwin anaknya dia pun di panggil UMNO"

Pisau Kedah yakin Ustaz Nasharudin tahu akan nasibnya itu, namun Ustaz Nasharudin lebih suka mengambil pendekatan berdiamkan diri untuk menanti masa untuk di gugurkan di dalam PAS.

Apa yang dapat di lihat PAS juga mengambil sikap lebih berhati-hati di dalam permasalahan Ustaz Nasharudin. PAS terlalu sukar hendak mengugurkan Ustaz Nasharudin dari PAS kerana takut akan impak tsunami akan berlaku dalam PAS seperti mana tsunami yang berlaku semasa Hasan Ali di gugurkan dari PAS.


1 comment:

Santana said...

ust nasarudin tak jadi calon pun bukan jadi miskin macam gurka politik.
Mereka ada pencen ahli parlimen.
Yg susah ialah puak bodoh dikg dan bandar.
Yg jadi jadi bodoh ini puak pencacai politik.Yg buncit perut ialah depa dapat faedah.
Nak pangkah eson tengok calonlah dulu.
PAS?UMNO?PKR?DAP? MCA? tengok calon dulu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog