pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, June 25, 2012

Himpunan Hijau Pulau Pinang gagal mencapai target, PAS Pulau Pinang malu besar.


Apabila kita buka blog sebelah sana, tentunya pujian dan cerita yang melambung-lambung diberikan pada perhimpunan Hijau di Pulau Pinang. Hakikat yang sebenar.. perhimpunan yang dibuat didepan Dewan Dato' Ahmad Badawi tu sebenarnya gagal untuk mencapai target yang mereka mahukan!

Apa yang dapat Pisau Kedah nampak kebanyakan hadirin yang hadir di import dari Kedah, ini dengan terbukti melalui baju yang tertera "Pemuda PAS Kedah" sedangkan pengurusi majlis dengan tanpa rasa malu menyatakan  yang hadir adalah dari pemuda PAS Pulau Pinang.

Ramai juga yang di import dari Kedah




pentas ceramah

layan boria syok sendiri dulu..

masih banyak ruang kosong

hmm.. nampak penuh..

ehh.. sebelah ni kosong pulak

ini pandangan dari atas..

Kelakar bila pengerusi majlis mengumumkan jumlah kehadiran melebihi 10 ribu orang!! Memang kelakar gila!! Pada hakikat yang sebenar, padang tu hanya boleh memuatkan 6 atau 7 ribu orang sahaja. Itu pun dalam keadaan penuh dan berhimpit.. tapi anda sendiri saksikan apa yang terjadi di Himpunan Hijau tu.. adakah penuh seperti mana mereka harapkan?

Asyik berbohong saja puak Pas ni.. takdak kerja lain ka?

sumber )


Pisau kedah :-

Pisau kedah banyak video yang akan di dedahkan bagaimana penipuan yang telah di lakukan PAS dalam Himpunan Hijau termasuklah hasutan yang cukup rasist dari Ketua Dewan Himpunan Penyokong PAS, Hu Pang Chow dengan niat menjatuhkan peniagaan Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhari salah seorang jutawan Melayu yang banyak menderma kepada anak - anak yatim

1 comment:

Anonymous said...

kalu x bohong tu bkn PAS la.. PAS ni lain x bkn qheja dok kencing rakyat la hari2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog