pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, June 11, 2012

Panas !!! Kerana seorang Al - Juburi umat Islam Semenyih di halang bersolat jemaah dalam masjid



Inilah yang berlaku di Semenyih dua malam lepas..Menurut apa yang di tulis di blog Sg Rapat on9 difahamkan umat Islam dilarang bersembahyang di Masjid Raja Muda Musa Semenyih kerana Masjid itu ditutup untuk memberi laluan kepada Anwar Ibrahim dan penyokongnya memberi tazkirah politik.

Masjid itu ditutup sebelum masuk waktu Maghrib dan umat Islam yang ingin bersembahyang di Masjid tersebut diarahkan ke Masjid lain. Hanya penyokong PKR,Pas dan DAP sahaja yang dibenarkan masuk.


Kerana mementingkan raja putar alam bertazkirah politik,mereka sanggup menghalau penduduk setempat untuk menunaikan solat dan mengarahkan ke Masjid lain..



Mohon pihak JAIS menyiasat pekara ini..Kerana AJK masjid tidak mematuhi Titah DYMM Sultan Selangor dengan menjemput Anwar memberi tazkirah di rumah Allah..Apa kelayakkan Anwar ni sampai boleh bagi tazkirah??


Kepada penyokong PR,Anwar langsung tak LAYAK bagi tazkirah..Dia bukannya Ulama,dia bukannya Ustaz...Jangan fikir Anwar celaka ni suci sangat..Dah macam macam kerja kotor dia buat..Kalau nak tau Anwar Ibrahim ini. Serba boleh Ceramah boleh ,Tazkirah boleh. Dengan perempuan boleh, dengan lelaki pun boleh, dengan China Doll boleh, dengan bini orang pun boleh. Pendek kata serba boleh. Depan belakang sama sahaja..

Tu pun hampa percaya lagi kat dia ??

3 comments:

Anonymous said...

Apa nak buat, otak al-Jub dia dah letak kat jubor. Tengok ajelah kat gambar dibawah ni :

Anonymous said...

Link gambar :

http://4.bp.blogspot.com/-wcT9vQpSnFc/T9Px4_9FLcI/AAAAAAAAAC4/5HOGYqhbeDU/s1600/MasterMind.jpg

Anonymous said...

OTAK DEPA DOK KAT JUBOQ KOT....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog