pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, January 2, 2013

Gempar !!! Pendedahan Identiti Pemuda Yang Mengibarkan Bendera Sang Saka Malaya Di Malam Sambutan Tahun Baru


Pada malam sambutan tahun baru-baru ini kita telah di gemparkan dengan satu tindakan biadap pemuda yang mahu menukarkan Jalur Gemilang kepada sang saka malaya. 

Di antara tiga orang pemuda yang mengibarkan sang saka malaya, salah seorang darinya telah di dedahkan identitinya oleh blogger Harapan Esok .

Ikutilah pendedahan tersebut :-



PANAS!!! Malam tahun baru semalam telah digemparkan dengan satu tindakan biadap yang mana satu lagi bendera Sang Saka Malaya telah dikibarkan di Landasan LRT Masjid Jamek....

Mungkin ramai yang hendak tahu siapakah dalang yang mengibarkan bendera tersebutkan?

Ok aku cerita sikit...budak yang disyaki menjadi dalam mengibarkan bendera "Bendera Rakyat" merupakan seorang Jurulatih PLKN dan sekarang ini sedang melanjutkan pengajian peringkat master di Universiti Putra Malaysia.

Mohd Haizal, pemuda yang berasal dari Kg. Sungai Manila, Sabah itu juga merupakan bekas graduan USM di pusat pengajian seni.

Jurulatih PLKN Sertai Himpunan Hijau
Budak ini juga dikatakan kerap menyertai perhimpunan yang dianjurkan pembangkang yang kita ketahui semuanya membawa agenda membenci kepada kerajaan Malaysia.

Jurulatih PLKN Mempunyai niat Syaitan merosakkan Akidah
Pelatih PLKN
Tapi dalam laporan Meloyakini, depa kata budak-budak ini tidak mendokong mana-mana parti politik...ini adalah satu lagi siri penipuan Meloyakini bagi mengelirukan masyarakat. Apa tidaknya, Haizal juga dikesan menyertai himpunan hijau baru-baru ini..bukan itu sahaja dia juga dikatakan kerap menyertai himpunan anjuran pembangkang.- Baca Selanjutnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog