pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, October 13, 2012

Terpanas !!!! Blogger Pencacai PAS Kedah Kantoikan SETPOL Azizan Razak Di Sebabkan Kes SUK Negeri




Mula-mula kita ucap terima kasih kepada kesemua blogger Kedahla, merangkap pegawai urusetia penerangan negeri Kedah, lebih-lebih lagi khasnya kepada Ton Senapi a.k.a Zulkifli Yahaya yang tak habis habis menyerang pegawai KCS Negeri Kedah iaitu Datuk Rasli merangkap SUK Negeri..

Semalam MTK dah bagi buah mula untuk Kedahla mendedahkan jadual perjalanan SUK ke luar negara (klik sini)..Tapi MTK rasa lebih elok kami di team media kedah dedahkan dulu siapa sebenarnya yang suka melancong ke luar negara..

Tajuk yang begitu gah dan isi kandungan posting itu penuh dengan kata seakan akan Datuk Rasli tidak layak untuk berkhidmat sebagai SUK yang dilantik oleh DYMM Tuanku Sultan Kedah.

Tetapi apabila masuk saja perenggan ke 4, penulis blog Kedah la yang dikenali sebagai ENGGANG QADHAmenulis tentang sikap Datuk Rasli yang suka melancong ke LUAR NEGARA, antaranya Timur Tengah, Helsinki, Acheh dan terbaru Korea. Baca petikan dari blog Kedah La yang menyentuh tentang perkara tersebut.

"Kegemarannya untuk melancong keluar negara menghabiskan duit rakyat Kedah bukan baru, Sampai masa nanti ENGGANG QADHA akan dedahkan senarai perjalanannya keluar negara".


Untuk pengetahuan semua, MTK rasa penulis Blog Kedahla itu sebenarnya tersalah orang. Tak payah tunggu sampai masanya nak dedahkan senarai perjalanan SUK ke luar negara. Kali ni MTK dedahkan gambar siapa sebenarnya yang suka melancong dan menghabiskan duit rakyat Kedah. Orang yang dimaksudkan bukannyaSUK tetapi SETPOL MB Kedah Sanusi Md Nor.. Tudiaa.. Jeng jeng jengg

Mari kita lihat siapa yang kena!! 
germany

helsinki

testing pam air di turkey walaupun dekat scs  jabi boleh test

timur tengah

helsinki

korea

turkey
ostolia

yb ghani pun ada jugak dan geng2 pas pun ada ?


Baca Seterusnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog