pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, February 12, 2012

Video Panas!!! Ustaz guru muzik terkantoi fitnah

Apa dah jadi dengan Ustaz Azhar Idrus ni? Kenapa beri jawapan putar belit? Apakah itu jawapan dari seorang Ustaz? Itu jawapan nak lepaskan diri tuu.

Macam mana kita nak ajar orang kalau diri sendiri
pun bermasalah?

Harap pembaca boleh nilaikan sendiri..

Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

mzulfekar said...

dlm video ceramah tu, ustaz kata dia "dengor kabor", makna nya org lain yg tuduh tu. kan?

Anonymous said...

Ostat azhar idrus pernah bersama dengan seorang perempuan di dalam tandas wanita disurau sebuah kampung di Terengganu....

"saya tak kata saya kata saya dengar kabor orang cakap"...pikirlah sendiri

Anonymous said...

kalau 'dengor kabor'..mengapa tak periksa dulu..

amirsp said...

salam semua......
kalau kita denganq kabaq ada orang mati,apa kita nak buat.
mesti kita kena siasat dulu betoi atau tidak.
serupa jugak dengan isu azhar idrus ni.
memamng kita semua tengok dan dengaq,dia kata dengar kabo....
masalahnya adakah dia selidik dulu kabo yang dia dengaq tu.
kalau dia sendiri pon tak tau kesahihannya,dia tak leh kabo dalam ceramah dan dimuatkan dalam youtube.
kena la pulak yang dengaq ceramah dia tu kaki sembang kedai kopi,tak ke jadi fitnah cerita ni.
KEPADA BAHALOL2 YANG DOK PERTAHANKAN STAMENT AZHAR IDRUS PI MAMPOS LA KAU ORANG.BELAJAQ TINGGI2 TP BODO,,,,,.......
SALAM.....

Anonymous said...

kahkahkah! dengo kabor konon. yg mung pi sebar kat org tu apa brg? nampak mcm dlm surau jer....nak cari makan mcm ni pun org buat.
mamat ni mmg menjahanamkan panggilan 'ustaz'...

Anonymous said...

ustaz nie mcm kejar dunia byk sgt saja.. xdak sifat kesederhanaan mcm Rasulullah SAW. wallah waalam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog