pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, October 13, 2012

Terkini !!! Parasit Dalam PAS Aturkan Perancangan Rahsia Untuk Pecat Ustaz Nasha.

Dari maklumat terkini yang Pisau Kedah perolehi dari pihak dalaman PAS Kedah , sememang golongan parasit PAS kini sedang mengatur perancangan untuk mendapat sokongan dari akar umbi PAS di seluruh Malaysia untuk mendesak supaya Majlis Syura PAS memecat Ustaz Nasha di sebabkan isu terbaru kehadirannya di progaram PWTC .

Mungkin semua tak tahu satu kumpulan yang di beri gelaran G17 dalam parti DAPig yang merancang gerak kerja yang cukup halus ini dengan mengunakan parasit-parasit dalam PAS supaya Ustaz Nasha di pecat dari PAS..

Kepada ahli-ahli PAS ,blogger-blogger PAS dan cybertrooper PAS sekiranya anda ikhlas terhadap orang Islam di Malaysia, Pisau Kedah menyarankan supaya mendesak DAPig dedahkan apa fungsinya kumpulan G17 yang telah mengatur strategi merbahaya untuk menjatuhkan bangsa dan agama islam yang telah di rahsiakan pergerakannya oleh DAPig.

Kumpalan G17 merupakan pergerakan yang di belakang DAPig yang mendapat bantuan daripada pakar strategi yahudi melalui kedutaan Israel di Singapura.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog