pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, June 9, 2012

(Video) Kerana Bertam Nite, Ulama PAS terpaksa berdiam kerana kepentingan politik


Setelah bertubi-tubi pakatan haram terutamanya PAS menghantam Kerajaan Malaysia kerana persembahan K-POP yang mendedah aurat tiba-tiba keghairahan mengkritik Kerajaan Malaysia terhenti seketika kerana Bertam Nite dan Kelantan-POP yang telah memalukan PAS terutamanya Ulama PAS yang di lihat Ulama berkepentingan Politik.

Ternyata Ulama PAS hanyalah individu yang berkempentingan politik,kerana sekiranya sesuata kesalahan yang di lakukan dari golongan Pakatan Haram, Ulama PAS hanya berdiam diri  dan tak ada teloq nak kritik  kerana bimbangkan sokongan pengundi akan hilang pada PRU 13.

Namun berbeza pulak dengan sikap Ulama muda UMNO, Ustaz Fathul Bari yang berani mengkritik walaupun kesalahan yang di lakukan pemimpin dalam BN, sesuatu yang haram tetap dikatakan haram tanpa mengira pangkat.

Dengan kesedaran berkenaan isu K-POP yang di mainkan PAS dan di kritik pula  oleh Ustaz Fathul Bari, menteri Belia dan Sukan dengan beraninya tampil memohon maaf secara terbuka dan mengakui kesilapan kerana penganjuran K-POP yang seksi, 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog