pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, October 26, 2011

Gempar!!!!!!! tentang konsert anak muda di Kedah.

                         
Terap Care telah menganjurkan satu konsert di Dewan Pekan Naka




  

  
  Terap Care adalah satu badan Ngo yang di katakan bergerak mencari sumbangan terhadap orang-orang miskin,,yang di pengerusikan oleh Mohd Hamizan Amzah dan penaungnya adalah YB Nasir Zakaria (Ahli Parlimen Padang Terap).baru-baru ini Terap Care telah mengadakan satu konsert untuk anak-anak muda yang di namakan "Malam Kesenian Anak Muda" pada 23 oct 2011 di Dewan Naka,Padang Terap..Hasil sumbangan dari penderma yg memberi kebajikan pada golongan orang miskin telah di salah gunakan untuk menganjur satu konsert.




     Dewan Naka di Pekan Naka,Padang Terap,berlangsungnya konsert tersebut



Poster Konsert anjuran Terap Care
   

                                                    golongan muda pertugas dari Terap Care

                                     
                                                                    gambar menunjukan  YB Nasir Zakaria bersama pengerusi Terap Care 
                                                        Mohd Hamizan Amzah

     Yang teramat menyedihkan apa bila berakhirnya konsert tersebut..setelah pihak penganjur Terap Care
gagal dalam menyediakan garis panduan kpda  golongan muda yang menghadiri konsert tersebut..dan lihat setelah habis konsert tersebut   


                                                                 
                                            gambar di ambil setelah selesai konsert tersebut,,sungguh memalukan
                                           

Kredit to :- Aktivis Umno Pekan Naka & Bekas TerapCare


PSST:-  Dulu kalau kerajaan BN menganjurkan satu program berbentuk hiburan bukan main meroyan mengutuk BN menganjurkan program yang berbentuk hiburan,,kerana melalaikan....sekarang NAH  ambik hampa sekarang ni Tok Lebai PAS pun pi Konsert untuk berhibur,,dan sekarang ni bukan main berubah 360 darjah..PAS sekarang dah mula menganjurkan konsert hiburan untuk menarik golongan muda,,sehingga mereka terlupa apa yang di perkatakan mereka kepada BN.La ni PAS meludah dah kena kat batang hidung sendiri.......

13 comments:

Anonymous said...

ni cara saraf lama...lempaq botol arak dalam tandas..nmpak gaya pun macam pencacai kena upah buat kerja.aku tau la dulu penah terlibat dgn umno buat keja lahanat macam ni.cuba lagi wahai UMNGOK!

Anonymous said...

tah...awat tak lempaq kondom dua tiga daih,bagi nmpak real...pirah mabuk.nk sabotaj kunun

Anonymous said...

Macamana kalu apa yang dikatakan betul2 berlaku nak salah siapa UMNO lagikah. Manusia yang tahu menyalahkan orang aja sebenarnya telah menyimpang dari ketentuan Allah.

Anonymous said...

Macamana kalu apa yang dikatakan betul2 berlaku nak salah siapa UMNO lagikah. Manusia yang tahu menyalahkan orang aja sebenarnya telah menyimpang dari ketentuan Allah.

Anonymous said...

Yang hampa dok bising benda benda yang kecil buat apa cuba hampa tengok jalan di alor staq jalan berlubang disepanjang jalan , turun saja jambatan Sultan abdul hamid dekat Market lama sampai dekat spg kuala jalan berlubang saja, betui betui depan Badlishah super market jln Pegawai nah nala punya lubang besaq, stadium Mini dekat Peremba rumput sangat panjang tak terurus, line atas jalan dalam bandaraya alor staq dah tak nampak.pagar pembahagi jalan menuju ke kuala kedah habis berkarat dan rosak .Hampa tengok sendirilah jalan jalan ditempat hampa sendiri. Kalau perentah lagi 5 tahun apa nak jadi dgn jalan jalan di Kedah agak nya.

Anonymous said...

Dah la taya motor masuk lubang, nasib baik kong tak rosak dah tu pungkok pun sakit kena pulak beli koyok tambai kat pungkok.

pisau kedah said...

hahhahahhahahah....

Ular Emas said...

apa yg dikatakan adalah etui..ttg jalan.. kat kole kedah nie letih nak gelak.. kekadnag mlm terlupa kata ada lubang.. rempuh.. nah bengkok rim.. spae nak bayar... pas ker... minta det sekupang pun kena derma kat tin milo...kata dulang paku serpih.. kata org.. Pas sudah terlebih..fikir2kan...

Anonymous said...

anak luar nikah makin banyak kat Padang Terap,,Itulah pengakuan isteri YB Nasir semasa jadi pengerusi forum dulu..sebulan lebih 6 orang anak luar nikah..Dosa2 PAS le tu,,atau dosa UMNO ke tu,,La ni hang pa perintah,,maksiat tetap banyak,,dah le berak kat tengah jalan,,mengata kat orang lain jugakkk

pisau kedah said...

http://lukmanmoidin.blogspot.com/2011/08/kedah-sejahtera-azizan-merana.html?spref=fb....ulasan tentang apa yang berlaku di kedah..ulasan yang begitu menarik untuk di hayati

Anonymous said...

mana kerajaan persekutuan ye dalam kes jalan tu...

pisau kedah said...

peruntukan kerajaan pusat telah di salurkan kepada kerajaan negeri untuk mengawal selia jalan2 di kedah,,tapi lebihan peruntukan dari kerajaan entah kemana.

Anonymous said...

Wahai anon 1105. Aku tak sabaq nak dengaq ceramah atau khutbah kat masjid Naka pasai hukum baru la ni. Khutbah kat masjid tu memang khutbah politik tersembunyi. Agaknya hukum Islam masa jadi pembangkang dgn masa jadi Kerajaan tak sama ya. Aku orang Naka. Dok kat rumah-rumah Keda tu saja. Kami tau la. Masa BN dulu bukan main. Jumpa kondom la. Jumpa arak la. Awat BN tak tuduhpun puak PAS punya kerja. La ni bila kena kat hampa BN punya kerja. Sudahlah.Pi la pebetui YB hang dengan MB hampa tu dulu sebelum dok tuduh orang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog