pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, August 5, 2012

Panas !!! Maruah PAS Kedah hilang di sebabkan perbalahan PAS Baling yang sedang cantas mencantas

PAS selalu kata UMNO ni parti cantas mencantas bila nak kan jawatan. Apa yang di perkatakan mereka itu seolah bagi mereka PAS merupakan parti yang tulus & mulus tanpa adanya sifat cantas mencantas.


Siapa kata sifat centas mencantas ini tak ada dalam parti PAS yang mengaku memperjuangkan Islam ?


Apa yang Pisau Kedah hendak sampaikan ini merupakan bukti menunjukan PAS di Kedah lebih teruk dari UMNO dalam soal cantas mencantas ini.


Di fahamkan Mohd Hilmi Abd Wahab (bakal calon dun Kupang) meupakan
tenaga pengajar di Sekolah Menengah Kebangsaan Baling dan Mohd Ashri
Abd Rahman juga merupakan tenaga pengajar di sebuah sekolah Kerajaan.

Print Screen FB ini, Pisau kedah ambil dari blog Kamera Kupang ( Blogger TMK Baling ). Dalam print sreen terbabit menunjukan perbalahan di antara penyokong PAS sesama penyokong PAS.



Di fahamkan pemilik FB Rijalluddin Saffwan merupakan penyokong PAS yang pro kepada Taib Azamuddin, Ahli Parlimen (PAS) Baling dan merupakan bekas Imam Masjid Negara telah berbalah dengan Hilmi Abd Wahab dan Mohd Ashri Abd Rahman yang merupakan penyokong PAS yang pro YB Johari Abdullah, Adun (PAS) Kupang, Baling.

Dari maklumat yang Pisau Kedah risik di Baling. YB Johari (Adun Kupang) atau lebih sinonim di gelar dengan nama gelaran Cikgu Joe sedang berperang besar dengan Taib Azamuddin di dalam merebut kerusi Parlimen Baling pada PRU 13 ini yang kini di sandang Taib Azamuddin.

Bagi memudahkan perjalanan Cikgu Joe merebut kerusi Parlimen Baling, kedua-dua penyokong PAS pro Cikgu Joe telah melancarkan serangan terhadap penyokong PAS pro Taib Azamuddin dan mendedahkan segala keburukan Taib Azamuddin.

Penyokong Cikgu Joe yang melancarkan serangan terhadap Taib Azamuddin merupakan orang yang ada kepentingan di dalam sayap pemuda PAS Baling dan salah seorang dari penyokong Cikgu Joe itu di khabarkan bakal menjadi calon dikawasan dun Cikgu Joe (Dun Kupang, Baling) bagi mengantikan Cikgu Joe yang bakal bertanding di kerusi Parlimen Baling



Perbalahan yang berlaku bukan setakat di dalam alam maya sahaja. Malahan berlaku juga di pentas ceramah politik PAS di Baling juga apabila program ceramah politik yang di lakukan Taib Azamuddin di Baling, telah di pulaukan oleh pengikut Cikgu Joe dan di sebalik program ceramah politik Cikgu Joe juga akan di pulaukan oleh pengikut Taib Azamuddin.

Untuk pengetahuan semua perbalahan di antara penyokong PAS pro Taib Azamuddin dan penyokong PAS pro Cikgu Joe memang sukar di bendungkan lagi, ianya akan di bawa sehingga PRU 13.



Pisau Kedah :-

Tu dia la yang di katakan melayu bila berhadapan dengan jawatan, pasti perpecahan berlaku. Tak kira PAS atau UMNO sama sahaja dok gila jawatan

Bagi Pisau Kedah PAS lagi teruk bila  berhadapan dengan gila jawatan ni, mengaku saja parti memperjuangkan Islam tapi haprak. (Buat malu Islam saja)

2 comments:

Anonymous said...

Tobat Lahom kami orang Baling tak pangkah PAIH dah pRU 13...ceramah siang malam pong!PANG!!pong! PAng!!...habokkkkkk !!!

Anonymous said...

Supo lalat urung taikkk...puak ni!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog