pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, August 27, 2012

Video Eksklusif !!!! Pendedahan Siapa Tun Dr Mahathir Sebenarnya

Video ini merupakan di antara koleksi Video yang paling Pisau Kedah sayang. Video ini Pisau Kedah rakam ketika di dalam program Wacana Pemikiran Tun Dr Mahathir yang di anjurkan Kelab Che Det bersama Perkasa Kedah pada 30/06/2012 lalu bertempat di Dewan Kismec Sungai Petani..

Program berkenaan di lakukan adalah bertujuan berkongsi cerita dan pandangan untuk mengenali lebih dekat siapa sebenarnya Tun Dr Mahathir, Negarawan terulung yang telah banyak berjasa kepada rakyat Malaysia.

Di dalam program berkenaan selain dari anak Tun Dr Mahathir, Dato Mukhriz Tun Dr Mahathir turut sama berkongsi cerita dan pandangan adalah Tan Sri Zainuddin Maidin ( Mantan Menteri Penerangan ), orang yang boleh di katakan cukup rapat dengan Tun Dr Mahathir dan Dato' Abdul Rahim Abang Majid (Mantan Ketua Pengarah Pelajaran Perak ) yang banyak mengkaji dan menulis buku tentang Tun Dr Mahathir.








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog