pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, August 25, 2012

Video Panas !!! Tempat Persembunyian Suspek Lelaki Yang Membakar Gadis 16 Tahun Ada Kaitan Dengan PKR ?



Baru-baru ini Malaysia di kejutkan dengan seorang gadis yang berusia 16 tahun di bakar dan di percayai di bakar oleh teman lelaki gadis terbabit yang berusia 19 tahun. ( klik untuk ke kisah sebelum ini )

Setelah teman lelaki gadis terbabit mengetahui dirinya di buru polis bagi membantu siasatan, lelaki terbabit telah menghilangkan diri dan pihak polis telah berjaya mengesan teman lelaki gadis terbabit di satu rumah yang agak tersembunyi di Setapak, Kuala Lumpur.

Yang lebih mengejutkan dalam video rakaman oleh Harian Metro (My Metro TV) di dapati tempat persembunyian suspek mempunyai bendera parti PKR dan di penuhi botol minuman keras. Selain itu ketika di tahan suspek di percayai sedang berkhayal di bawah pengaruh dadah.

Apakah ini menunjukan remaja yang bermasalah displin lebih berminat kepada parti PKR di dalam menentang undang-undang kerana remaja yang bermasalah melihat PKR merupakan parti yang sinonim dengan melanggar undang-undang.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog