pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, August 28, 2012

Panas !!! Ada Udang Di Sebalik Mee Kehadiran Tok Kadiaq Di Rumah Terbuka Tun Dr Mahathir



Ahh.. kecoh bila Kadiaq pi beraya ke rumah Ayahanda Tun Dr Mahathir. Pelik betui la Kadiaq ni.. bila ceramah maki UMNO bagai nak rak. Namun bila raya boleh pulak dia mai tunjuk muka. Sebenarnya banyak yang Mc tau pasal Kadiaq ni.

Baru-baru ni Mc ada berjumpa dengan bekas orang kuat Kadiaq di Kulim Bandar Baharu. Kiranya dia ni punya rapat umpama tangan sebelah kanan Kadiaq la. Namun bila Kadiaq keluar UMNO dan sokong parti pembangkang, dia tak ikut, sebab hatinya tetap pada UMNO. 

Apa yang baguihnya Kadiaq ni ialah, bila dia dah keluar dari UMNO, penyokong dan pengikutnya di Kulim Bandar Baharu ni langsung tak ikut dia. Mereka tetap dengan UMNO, malah Kadiaq menyuruh pengikutnya ini menyokong adiknya pula si Datuk Aziz, Ketua Bahagian UMNO Kulim Bandar Baharu.

Haa.. tentu pembaca pelik kan dengan Kadiaq ni.. atas pentas dia maki UMNO, tapi dibelakang, nampak wajahnya ada sedikit lain.

Dulu ada dengar-dengar Kadiaq nak bertanding di parlimen Kulim Bandar Baharu. Kalau dia bertanding di Parlimen Kulim Bandar Baharu kemungkinan besar dia akan berhadapan dengan adiknya Aziz. Keinginannya itu, telah dibantah keras oleh bekas penyokong-penyokongnya dulu. Jadi Kadiaq pun membatalkan hasrat untuk menjadi calon di Kulim Bandar Baharu.

Baca selanjutnya di sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog