pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, August 16, 2012

Panas !!! Puak Parasit PAS Kedah Arahkan Blogger PAS Di Pukul..


Apa la nak jadi dengan Melayu ni, sesama bangsa sendiri, satu agama pun nak di pukul kerana tidak puas hati pasal Politik.

Kalau bergaduh disebabkan politik melibatkan pihak lawan boleh di terima pakai juga. Ni bergaduh sesama dalam parti boleh di katakan dah tahap gila perpecahan yang berlaku dalam PAS

Jom kita lihat pendedahan dari ketua TMK , McTheory tentang seorang blogger PAS di arah pukul oleh puak PAS sendiri. 


Semalam seorang blogger pro Pas Asfanizam Abdullah yang begitu aktif dialam maya ini, telah dipukul oleh sekumpulan samseng yang dipercayai diupah oleh geng Syiah di dalam Parti Pas. Motif kejadian, mungkin disebabkan beliau selalu membongkar kegiatan jahat kumpulan syiah dalam Pas yang berpusat di Pendang, Kedah.

Kritikan dan terjahan keras yang beliau lakukan selama ini terhadap Phahrolrazi dan Mat Sabu (geng-geng kuat Syiah Pas) menyebabkan mereka mengupah 12 orang samseng untuk memukul beliau semalam. Kejadian berlaku betul-betul dihadapan kedai kereta beliau di jalan Langgar. Di bawah Mc sertakan gambar yang Mc ambil dari FB beliau..

kesan lebam di badan Asfanizam
Mc ada menghubungi beliau untuk mengesahkan kejadian ini. Beliau sendiri amat terkejut apabila dipukul oleh orang Pas sendiri. Selama beliau bergiat dalam alam maya, beliau telah berperang dengan troopers UMNO hampir 5 tahun, namun tak pernah pula beliau di pukul. Namun kali ini, beliau dipukul oleh orang Pas sendiri, apabila beliau hanya mengkritik kepimpinan Pas Kedah dan Pusat.

Sesungguhnya Mat Sabu dan Phahrolrazi tak boleh disentuh dan dikritik, kalau anda sentuh dan kritik Phahrolrazi dan Mat Sabu, anda akan terima akibat dari perbuatan anda. Atas sebab demikianlah kami blogger dan troopers UMNO tidak mendedahkan diri dan identiti sebenar, kami takut nasib kami jadi seperti Asfanizam.


Malam tadi Asfanizam telah membuat laporan polis mengenai kejadian itu. Mc rasa, pihak polis telah pun membuat siasatan dan melakukan tindakan keatas samseng-samseng tersebut. Bab ni nanti Mc update kemudian. baca seterusnya


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog