pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, August 23, 2012

Panas !!! Ramadhan Di Kedah Di Cemari Tarian Separuh Bogel



Perghhhh..!!! Panassss dan hangatttttt dari House Bar Of PAS Kedah..!!! Video ni di upload pada 15 Ogos lalu oleh "v2link" yang dipercayai bekerja di premis hiburan tu sebagai promosi sempena bulan Ramadhan Al-Mubarak!

Pelik tapi benar! Ini yang berlaku di Kedah pada bulan Ramadhan ni. Aku tak pi pun ke House Bar tu aaaaa...jangan main tuduh-tuduh! Heh!

Sebenarnya, pusat hiburan di Kedah memang dibenarkan beroperasi di bulan Ramadhan sejak di zaman BN lagi. Memang undang-undang benarkan depa beroperasi...

Tapi masa BN dulu, pengusaha pusat-pusat hiburan ni tutup kedai di bulan Ramadhan sebagai menghormati umat Islam. Kerajaan BN tak payah suruh pun depa tutup, tapi depa tutup sendiri pasal depa respect kat kerajaan BN...



Tapi sekarang ni, bila PAS memerintah, para pengusaha pusat-pusat hiburan tu tak heran pun! Depa bukak saja pusat-pusat hiburan tu. Dan lebih menarik, pengusaha-pengusaha yang dipercayai datang dari DAP Penang ni selamba buat promosi macam ni..! Heh!

Amacam PAS Kedah? Azizan? Sanusi Setpol? Amacam? Ada teloq ke nak tegur perkara ni? Heh! "Sebangsa, Sejiwa, Senegara"? Di Kedah ni PAS dah jadi "Sebangsat" macam ni pun dikerjakan DAP masih lagi takut nak bersuara? Heh!

P/s: Dey Sanusi Setpol...lu simpan la lu punya teloq tu dalam almari..!!! Kasi kunci dengan pedal ayam banyak-banyak..heh! Lu nak jadikan Kedah ni jadi "mini Danoq" kaaaa..???

DUKEOFUMNO

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog