pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, August 26, 2012

Tu Dia !!! Blogger Tua PAS Kantoi Terus Delete Artikel Sebab Takut Kena Saman Geng Sendiri



Blogger Pas kedah yang lebih dikenali sebagai tok senapi atau zulkifli yahaya baru baru ni menafikan bahawa beliau pengendali blog Kedah La.. Zul Ya kata dia tak ada banyak masa nak tulis dalam blog Kedah La sebab ada banyak komitmen serta berjawatan dalam kerajaan negeri dan pas kawasan Alor Star..Tapi sayangnya sebab lagak dan sembang besaq Zul Ya dalam blog Kedah La yang berselindung disebalik nama Tok Senapi makan diri lepas dikantoikan.

Sebelum tu tok senapi a.k.a Zul Ya keluarkan artikel memfitnah kononnya Umno mengupah samseng pukul cybertroopers pas Asfanizam Abdullah (AA) baca artikel di bawah..



 http://kedahla.blogspot.com/2012/08/kumpulan-samseng-umno-belasah-asfanizam.html 

Malangnya artikel tersebut telah dikeluarkan selepas AA dapat tahu dan nak ambil tindakkan saman ke atas pemilik blog ( baca SINI ), dalam pada itu Zul Ya menjelaskan dalam status FBnya bahawa beliau bukan pengendali blog kedahla cuma penulis jemputan sahaja..Tapi status itu pun Zul Ya buang sebab dikantoikan sekali lagi bila identiti sebenar disebalik blog Kedah La dibongkarkan..

Rupanya pemfitnah tua Kedah La yang berselindung di sebalik nama dan karektor karektor dalam blog tersebut hanyalah untuk mengaburi mata pembaca sahaja kononnya ada ramai penulis dalam  blog terbabit..Tapi hasil risikkan hanya 2 atau 3 orang sahaja penulis dalam blog tersebut..


Team Media Kedah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog