pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, August 21, 2012

Tu Dia !!!! Blogger PAS Kena Pukul Dengan Samseng PAS, UMNO Yang Salah

Kisah ini Pisau kedah ambil dari McTheory, Ketua Team Media Kedah

mangsa yang dipukul!!

Semalam Mc ada mendedahkan kisah seorang blogger Pas yang telah dipukul oleh sekumpulan samseng Pas yang diupah oleh pemimpin Pas tertentu. Motif mereka memukul beliau hanyalah untuk menutup suara beliau dari terus membongkarkan kebusukkan dalam Pas. Boleh baca artikel tu di SINI.

Disebabkan artikel Mc tu, ada satu blog Pas Kedah telah menjawab kembali artikel berkenaan dengan mendakwa blogger Pas terbabit Asfanizam Abdullah, bukan dipukul oleh samseng Pas, tapi telah dipukul oleh samseng upahan UMNO.

Mc kenal siapa yang menulis artikel berkenaan, seorang yang berjawatan dalamKerajaan Negeri, memegang jawatan Urusetia Penerangan Negeri Kedah. Tapi tahap pemikiran bagaikan kanak-kanak rebina. Cara penulisan beliau menafikan cerita Asfanizam yang dipukul oleh samseng Pas ni bagaikan beliau tidak ada agama. Mc pun tak tahu samaada beliau Islam ke tidak. Sanggup berbohong dan membuat fitnah di bulan puasa. Semoga Allah ampunkan dosa beliau.
gambar kesan lebam

Mc nak cerita sikit mengenai Asfanizam Abdullah, beliau bukan saja seorang Blogger dan Facebookers, beliau juga Timbalan Pengarah MTD Derga merangkap S/U Pemilih Pas Negeri Kedah. Seorang pejuang yang berjawatan penting dalam parti, namun beliau telah dipukul dan ditolak mentah-mentah oleh Pas sendiri. Disebabkan beberapa orang yang taksub kepada pemimpin Pas .Apa punya teruk la Pas sekarang ni.

Asfanizam dipukul oleh samseng belaan Mat Sabu dan Phahrolrazi. Dua pemimpin Pas pusat dan Kedah ini bertanggung jawab diatas perbuatan samseng-samseng tersebut. Malah Asfanizam juga telah membuat laporan polis mengenai kes ini dan dalam laporan polis beliau itu ada nama beberapa dalang yang mahu samseng Pas yang bodoh terbabit memukul beliau.

Malah ada diantaranya mereka yang beliau kenal. Sebab itu beliau tahu siapa yang mengarah  untuk  memukul beliau..Namun apa yang pasti, UMNO tidak langsung terlibat dalam permasalahan ini. Malah kami sendiri pun tak sangka, bahawa ada orang Pas yang bahalol, sanggup memukul kawan sendiri demi taat pada pemimpi tertentu..
laporan polis yang telah dibuat
Disebabkan artikel fitnah yang dikeluarkan blogger Pas Kedah yang bahalol tu. Asfanizam katanya mahu menyaman blog terbabit dan individu yang telah memfitnah beliau dengan begitu dahsyat sekali. Tentunya tuan punya blog terbabit ialah kepunyaan Zulkifli Yahaya. Ada saja jawatan penting dalam penerangan negeri tapi buat kerja hanya menjadi penjilat kepada pemimpin.

Sebab tu Mc kata, siapa yang berani menentang Mat Sabu dan Phahrolrazi, (pejuang syiah tulen) akan dicari dan cuba didiamkan sekumpulan orang syiah dalam Pas. Mereka ini yang telah merosak dan menghancurkan Pas dari dalam. Mereka mengunakan Pas hanya untuk mencari kuasa dan mengembangkan ajaran syiah secara meluas. Contohnya Pendang, dulu tak sampai seratus orang syiah di sana. Kini, dah hampir separuh ahli Pas di Pendang tu ialah pengikut syiah.

Mc harap, bab syiah ni perlu kita tentang habis-habisan. Tak kira Pas atau UMNO, sama-sama kita tolak syiah ni dari cuba menyesatkan kita serta anak cucu kita pulak nanti. Apa pun, Mc menyokong Asfanizam menyaman blog Pas Kedah yang telah memfitnahnya tu. Perlu diajar sikit si Zulkifli Yahaya tu.. walaupun dia bukan Islam, tapi jangan la dok buat fitnah suka hati (kalau dia Islam, takkan dia nak buat fitnah?)

Kalau ada yang menafikan lagi Asfanizam di pukul oleh samseng Pas. Nampaknya nama dalam report polis tu terpaksa Mc dedahkan jua. Jangan cabar..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog