pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, August 23, 2012

Panas !!!! Nama Penggodam Blog Anwar Ibrahim Terbongkar!


Demi selindung permasalahan berkenaan isu Perutusan Ucapan Anwar Ibrahim di dalam blognya Memohon Maaf kerana banyak membuat salah kepada Najib telah mengoncang keegoan Anwar Ibrahim apabila maklumat yang di perolehi perutusan berkenaan sememangnya di tulis oleh salah seorang dari Admin yang di lantik mengawal selia blog Anwar Ibrahim.

Untuk Makluman, sebelum ini PKR mengatakan Blog Anwar Ibrahim telah di HACK oleh pihak UMNO dan di tulis perutusan berkenaan bagi menjaga air muka Anwar Ibrahim yang kita tahu di antara pemimpin dalam Pakatan Haram yang cukup Ego.

Mari kita lihat dari blog sahabat Pisau Kedah, Keris 7 Lok bagaimana yang di katakan Admin Blog Anwar Ibrahim yang sabotaj Anwar di sebalik perutusan itu.


Berikut ialah laporan yang ditulis dari blog My Massa :
Mymassa baru mendapat info dari rakan kita di dalam PKR sendiri bahawa posting Perutusan Khas Anwar Memohon Maaf kepada PM DS Najib bukanlah dilakukan oleh orang luar. Ianya dilakukan oleh admin dan orang dalam PKR sendiri. Seorang petugas lelaki.
Maka Keris pun membuat panggilan kepada beberapa rakan PKR. Kata mereka kecoh juga dikalangan mereka tentang perkara ini dan tuduh menuduh sesama sendiri telah berlaku. Buat masa ini mereka mengesyaki seorang AMK yang bertugas dalam biro IT PKR. Hanya mahu dikenali sebagi 'Shah'. 

Tetapi berkenaan tuduhan puak troopers PKR yang menuduh kerja UMNO ternyata salah. Ini sebenarnya adalah bukti masalah dalaman PKR yang kian hancur. Dengar cerita Wan Azizah akan mengumumkan pembubaran PKR namun sedang ditahan oleh Anwar Ibrahim.

Apapun apabila blog Anwar digodam orang sendiri menunjukkan bahawa kini PKR sangat bermasalah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog