pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, August 14, 2012

Panas !!! Benarkah Pakatan Haram Mengupah Consulatant Yahudi Untuk Membuat Logo Kemerdekaan Pakatan Haram ?


Pisau Kedah mahu berkongsi satu artikel dari sahabat Pisau Kedah, Keris 7 Lok, yang menceritakan bagaimana logo tema Pakatan Haram merupakan logo yang seakan-akan logo Illuminati puak yahudi.

Apakah ini menunjukan logo yang di hasilkan Pakatan Haram merupakan logo hasil ciptaan consulatant yahudi ?



Cop! Sebelum nak ulas Keris nak tanya dulu, kenapa Mustafa Ali yang hadir PC ini, mana pergi Mat Sabu? Apakah selepas ini Mat Sabu akan lawan Mustafa Ali?

Sambung balik pasal logo. Keris difahamkan oleh rakan didalam PR bahawa memang wujud unsur Yahudi dalam lambang tersebut. Kalau tanya Keris, agaknya memang Israel yang fund PR kerana kalau ikut modus PR pun memang ala-ala yahudi. Tak mustahil namun kita tak tahu betul atau tidak. 

Memegang kata-kata blogger Salah Ad-din yang tidak percaya kepada kebetulan, tak akan tak perasan langsung lambang burung merpati itu. Illuminati juga ada satu persamaan dimana mereka akan meletakkan lambang mereka didalam mana-mana logo sama seperti puak yahudi.

Kenapa mesti burung? Kenapa bukan rama-rama ke apa ke? Walau bagaimanapun sebenarnya dengan mengeluarkan logo sendiri, mereka yang hanya memerintah di beberapa negeri sememangnya tidak layak untuk membuat logo sendiri. Itu kerja kerajaan, biar mereka lakukan. Ini buktinya mereka ini terdiri daripada golongan yang kurang ajar. Tak hormat kerajaan pilihan rakyat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog