pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, August 10, 2012

Panas Gila !!! Adun MCA Kantoi Masuk Masjid



Gambar dalam bulatan di katakan oleh puak pencacai Pakatan Haram (Geng A.B.U) adalah Adun Johor Jaya, Tan Cher Puk.

Agak terkejut juga bila puak pencacai pakatan haram yang di cetuskan geng muda PKR bila mengatakan gambar yang di bulatkan dengan tanda merah merupakan Adun Johor Jaya, Tan Cher Puk (MCA) sedang berada di ruangan bersolat Masjid Taman Saujana, Johor pada 29 Julai 2012.

Setahu Pisau Kedah la, UMNO tak pernah la menggunakan tempat bersolat Umat Islam sebagai pentas ceramah berpolitik seperti yang di lakukan PAS tambahan pulak jauh sekali la UMNO nak membenarkan bukan Islam berpolitik di dalam Masjid seperti yang di lakukan tok lebai PAS.

Tan Cher Puk, Adun Johor Jaya.

Selalunya puak cybertropper pakatan haram ni suka mengfitnah UMNO / BN kerana di sebabkan terlalu taksubkan pentadbiran di Putrajaya. Segalanya akan di halalkan demi mencapai matlamat mereka.

Sepertilah apa yang dedahkan mereka tentang Adun Johor Jaya menggunakan Masjid sebagai tempat berpolitik dan di benarkan UMNO di situ.

Sebenarnya gambar yang di dedahkan puak pencacai Pakatan Haram berkenaan merupakan salah seorang AJK UMNO Bahagian Pasir Gudang, Dahari Hassan dalam satu program.

Dahari Hassan


Kalau Masih tak percaya jom kita tengok akaun Facebook Dahari Hassan ( klik di sini )






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog