pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, August 6, 2012

Tu Dia !!! Pemimpin PKR sedang bertelagah di sebabkan Azmin Ali





Sebelum ini dunia politik telah di gemparkan dengan pendedahan gambar Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali di percayai di ais krimkan oleh seorang wanita. Bsgaimana pun cerita itu diam seketika setelah Azmin Ali yang kini jarang di lihat dalam pentas politik PR.




Azmin Ali terpaksa menanggung hakikat bahawa gambar yang didedahkan itu telah di sahkan oleh Ummi Hafilda bahawa gambar berkenaan mirip adiknya Azmin Ali 99.9%.

Selain itu Azmin Ali tidak dapat menafikan gambar berkenaan mirip kepada dirinya kerana baju dan jam yang di pakainya ketika bersosial adalah sama seperti di dalam gambar yang di dedahkan.


Terbaru, menurut Bekas Ketua PKR Kedah, Zamil Ibrahim. Presiden PKR, Wan Azizah bersama pemimpin kanan parti PKR mendesak supaya Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali di siasat berhubung penyebaran gambar panas yang mirip kepadanya namun di halang keras oleh Ketua Pakatan Haram, Anwar Ibrahim.




KUALA LUMPUR 4 Ogos - Parti Keadilan Rakyat (PKR) didakwa bercadang melakukan siasatan dalaman terhadap Timbalan Presidennya, Azmin Ali berhubung penyebaran gambar aksi panas yang dikatakan mirip beliau pada April lalu. 
Bekas Ketua Pemuda PKR Kedah, Zamil Ibrahim berkata, siasatan dalaman itu bagaimanapun tidak dipersetujui Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim meskipun didesak keras Presiden PKR, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail dan pemimpin kanan parti lain. 
Katanya, pertelingkahan itu menyebabkan berlakunya keretakan dalam PKR yang mana wujud dua kem iaitu kem menyokong siasatan terdiri daripada penyokong Dr. Wan Azizah dan kem yang menolak siasatan terdiri daripada penyokong Anwar dan Azmin. 
"Saya difahamkan siasatan dalaman PKR ini tidak direstui Anwar. Beliau tidak mahu siasatan dijalankan walaupun diasak Presiden dan pemimpin kanan parti.-UM

Pisau Kedah :- 


Anuwar bimbang akan nasib jambu kesayangan itu akan di singkirkan dari PKR sekiranya siasatan di lakukan dengan bukti-bukti yang jelas memaparkan gambar berkenaan mirip jambu Anuwar.


Bagi Pisau Kedah . dengan cara inilah jalan terbaik untuk Wan Jijah bersama pemimpin parti yang pro kepadanya melancarkan operasi membalas dendam terhadap jambu Anuwar yang di bencinya itu.


Marilah kita lihat apakah akan berjaya Wan Jijah menyingkirkan Jambu Anuwar di dalam PKR.


Kalau nak di ikutkan Wan Jijah berhak menyingkirkan Jambu Anuwar dari PKR kerana jawatannya. 


Wan Jijah tidak perlu melayan halangan yang di lakukan suaminya, Anuwar kerana Anuwar sehingga ke hari ini bukannya ahli PKR. Anuwar hanyalah ketua pakatan haram sahaja 


Mungkin sekarang Wan Jijah berada di dalam keadaan tertekan kerana Wan Jijah terpaksa berhadapan dengan pergolakan jiwanya memilih satu dari antara dua perkara yang penting dalam hidupnya iaitu jawatannya atau suaminya.


Sekiranya Wan Jijah memilih kepentingan jawatannya, Wan Jijah akan menyingkirkan jambu Anuwar, kerana jambu Anuwar membawa bahana kepada partinya dan ketika itu pasti Anuwar akan bermasalah dari segi perhubungan dengan Wan Jijah.


Sekiranya Wan jijah memilih suaminya itu, Wan jijah terpaksa menerima hakikat jambu Anuwar yang di bencinya itu masih bersama dengannya di dalam parti walau pun berat hatinya untuk menerima hakikat itu. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog