pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, August 6, 2012

Dato' Lee Chong Wei tetap sebutir emas milik Malaysia di Sukan Olimpik 2012 @Lee_C_Wei

Lee Chong Wei

Walau pun hanya merangkul pingat Perak di perlawanan akhir perseorangan lelaki badminton di sukan Olimpik 2012, Dato' Lee Chong Wei tetap di anggap sebutir emas Malaysia yang bersinar di London oleh rakyat Malaysia melalui akaun twitter milik beliau setelah memohon maaf tidak dapat memenuhi harapan rakyat Malaysia setelah kalah kepada Lin Dan permain badminton utama China.

Rata-rata maklum balas dari akaun twitter Chong Wei tidak bersetuju dengan tindakan beliau memohon maaf kerana rakyat Malaysia menyaksikan usaha gigih yang di lakukan beliau untuk menghadiahkan emas Olimpik kepada rakyat Malaysia.

Selain itu ada juga yang memberi kata semangat kepada beliau yang sedang bersedih menggenangkan kekalahan kepada permain no 1 dunia itu.

Tidak terlepas memberi semangat kepada Chong Wei adalah penyanyi terkenal Malaysia, Datuk Siti Nurhaliza dengan reaksi ". Terharu dan bangga dgn semangat Dato!Dato kebanggaan Kami Rakyat M'sia" setelah membaca pemohonan maaf beliau yang di muat naik selepas beberapa ketika berakhirnya perlawanan yang bersejarah di antara beliau dan Lin Dan. 




Pisau Kedah :-

Pisau Kedah yang menyaksikan perlawanan tersebut mengakui Chong Wei telah berusaha dengan sepenuhnya demi meraih emas untuk Malaysia. Tahniah Pisau Kedah ucapkan

Chong Wei tetap sebutir emas milik Malaysia bagi Pisau Kedah. Menang atau kalah itu adalah adat perlawanan.

2 comments:

Anonymous said...

apa2 pun aku tetap kecewa dan sedih,kalah tetap kalah....

Anonymous said...

still looserr!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog