pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, August 1, 2012

Tu Diaaa !!! Bukti Nasrudin Tantawi sangup ketepikan perjuangan Ahli Sunnah Wal Jamaah demi politik PAS









Jika di lihat dari kain rentang salah satu program PAS pada 12 Mei 2008, PAS telah menjemput Ustaz Hasan Askari untuk menjadi panel jemputan di dalam program yang di anjurkan UPU Sekolah Taman Sekebun Bunga adalah bertujuan membantah pendudukan 60 tahun secara haram Israel ke atas bumi Palestin.


Namun kehadiran Hasan Askari menjadi satu tanda tanya. Apakah ini menunjukan sokongan PAS terhadap orang yang terang-terang berfahaman Syiah Imamiyah.


Jika hendak di ikutkan bantahan terhadap kehadiran Hasan Askari menjadi panel jemputan telah di lakukan Nasrudin Tantawi sendiri sebagi Ketua Pemuda PAS Pusat Di Sini.


Dan ini pulak antara kenyataan Nasarudin yang menolak kehadiran Syiah ke dalam PAS.


"Dengan ini Dewan Pemuda PAS Pusat membantah program tersebut dan sangat kesal di atas sikap tidak bertanggungjawab menggunakan pentas PAS untuk tujuan jahat tersebut dengan membawa masuk pengaruh dan idea syiah ke dalam PAS sedang PAS adalah perjuangan yang berasaskan Ahli sunnah wal Jamaah."

Mari kita lihat video kenapa Hasan Askari di katakan Syiah Imamiyah yang membuatkan Nasrudin membantah kehadirannya sebagai panel jemputan




Dalam PAS memikirkan kepentingan politik semata-mata, apakah pendirian Nasrudin tetap teguh menolak golongan syiah yang kini telah meresapi kedalam PAS?

Mari kita lihat setelah 3 tahun berlalu penolakan Nasrudin terhadap Syiah, apakah pendirian Nasrudin tetap sama menolak golongan syiah di dalam PAS.


Dalam kenyataan Nasrudin pada tahun 2011, setelah 3 tahun lalu menolak golongan syiah. Kini Nasrudin sudah dapat menerima syiah sebagai penyokong mereka demi kepentingan politik semata-mata.

Apakah layak seseorang pemimpin di lantik sekiranya pendiriannya tidak tetap ?

Apakah kerana kepentingan undi PAS dari golongan syiah,Nasrudin terpaksa mengikut kehendak PAS dan mengetepikan pendiriannya sebagai Ahli Sunnah Wal Jamaah.?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog