pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, May 1, 2012

Panas!!! Pendedahan dan bukti Anwar sepatutnya di bawa ke muka pengadilan kerana menghalalkan pengikutnya bertindak merempuh dan menganas



Cuba kita lihat minit yang ke 0.07 sehingga ke minit 0.24,Anwar memberi arahan kepada Azmin supaya pengikutnya merempuh masuk kekawasan yang di pagari,dan pengikurnya mula merempuh masuk pada minit yang ke 0.30.ternyata jelas sekali Anwar merupakan orang yang bertanggunjawap dalam rempuhan di Dataran Merdeka.

Pada mulanya Anwar memprovok pengikutnya sehingga menaikan kemarahan,apabila kemarahan pengikutnya di naikan,maka Anwar akan mengarahkan kepada Azmin supaya meminta orangnya membuat rempuhan,maka orang ramai yang bersama Anwar ketika itu mula mengikut sekumpulan orang Azmin yang merempuh penghadang dalam keadaan kemarahan setelah di bakar oleh Anwar.

Jika di lihat dari segi sikap Anwar,adakah orang seperti Anwar layak menjadi pemimpin negara?apakah kita mahu pemimpin kita seorang yang suka mencetuskan keganasan?mahukah kita pemimpin kita yang mempunyai moral yang rosak dan tidak berakhlak?

Cuba anda fikirkan generasi masa depan apakah akan terjadi sekiranya mempunyai pemimpin negara seperti ini?adakah akan terjamin kehidupan mereka sekiranya sekarang kita menyokong orang mahu merosakan negara?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog