pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, May 28, 2012

Bukti Ustaz Azhar Idrus penceramah politik pakatan haram,,,memberi neraka kepada yang undi BN



Dah terbukti Ustaz Azhar Idrus merupakan penceramah berbaur politik Pakatan Haram,tidak seperti yang di akuinya yang dikatakan bebas dari parti politik mana-mana.

Ternyata pandangan Ustaz Azhar Idrus merupakan pandangan berat sebelah bila mengatakan masuk neraka undi BN,kerana terbabit dengan arak dan kemaksiatan,sedangkan Azhar Idrus terlupa kisah yang berlaku di Selangor apabila Hasan Ali melarang penjualan arak yang di kawasan majoriti dari orang melayu,pembukaan rumah urut yang berluas-luasa di Selangor.

Apakah Ustaz Azhar Idrus terlupa? apakah hukumnya pulak bila Pakatan Haram yang buat ? Undi Pakatan Haram yang menghalalkan Arak dan Maksiat masuk Syurga ka?

Mungkin itu Negeri yang di tadbir PKR yang mungkin tak ada ciri islamiknya,Kita lihat pulak Negeri yang di tadbir PAS yang lebih islamik di dalam Pakatan Haram.

PAS Kedah yang di katakan pentadbiran Islamik lebih teruk dari zaman pemerintahan BN di Kedah,,dahulunya rumah urut dan pub susah la nak di cari di Kedah,tapi sekarang ni dah macam cendawan tumbuh selepas hujan tempat maksiat di Kedah,apakah undi PAS Kedah masuk Syurga?

Sekiranya undi PAS masuk syurga,mungkin PAS berangapan Syurga itu milik mereka sehingga begitu mudah nak memberi syurga kepada pengundi PAS,tak hairan la juga sekiranya PAS pun boleh menghalalkan pekara yang haram,seperti apa yang berlaku di Kedah,,apabila rumah-rumah urut di Kedah,PAS Kedah mengesa supaya menghalalkan rumah urut dengan memohon lesen yang sah supaya tidak di lihat sebagai haram.

Sebagai buktinya Pisau Kedah nak tunjuk sesuatu panda anda....


Undi PAS Kedah masuk syurga ka???halalkan yang haram....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog