pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, May 31, 2012

Video Eksklusif !!! Azizan Razak kena tipu dengan PAS Baling



PAS Baling telah melakukan penipuan terhadap Azizan Razak,dengan mengatakan seramai 200 orang telah menyertai PAS di kampung Iboi,Kupang,Baling..sedangkan hakikatnya hanya 5 orang ahli PAS yang masuk PAS dan selebihnya ahli PAS dari luar di import ke kampung itu bertujuan untuk menubuh cawangan baru PAS.

Kejadian ini bukan saja berlaku di Kampung Iboi,malahan satu lagi perkampungan yang bernama Kampung Seniyek,Kupang juga mengunakan modius operandi yang sama untuk menipu Azizan,Menteri Besar Kedah.tapi di Kampung Seniyek melalui apa yang Pisau Kedah dapat maklumat di akui benar ahli UMNO masuk PAS,tapi tak sampai 10 orang yang masuk PAS di sebabkan kecewa dengan JKKP.

Bagi memenuhi kouta untuk menubuhkan cawangan baru di Kampung Seniyek,maka PAS terpaksa mengimport ahli PAS di perkampungan berhampiran untuk menubuhkan cawangan baru.

Apa yang Pisau Kedah dapat tahu,tujuan cawangan baru di tubuhkan walau terpaksa menipu adalah kerana duit peruntukan dana PRU yang akan di agihkan  ke setiap cawangan dengan "cash money tanpa rekod" dan duit itu akan di beri kepada seseorang individu penting dalam PAS Baling.

Sekiranya "cash money tanpa rekod" di berikan pada individu penting terbabit maka mudah la individu terbabit mengelapkan "cash money tanpa rekod" ,kerana sekiranya "cash money tanpa rekod" ianya tidak melalui audit dari Parti.

Dan dari sumber maklumat yang di perolehi."cash money tanpa rekod" di berikan oleh pihak tertentu yang mendapat projek besar dari PAS Kedah.dan PAS Kedah tak dapat memasukan ke dalam akaun cawangan kerana ianya membabitkan jumlah yang besar peruntukan yang di beri pihak tertentu dan PAS mengunakan cara "cash money tanpa rekod" untuk di berikan kepada setiap cawangan supaya ianya tidak di ketahui ahli yang tiada kepentingan.


Pisau Kedah :-

Jangan di sangka yang memakai lebai putih dan berjubah adalah manusia jujur.walau pun dari segi zahirnya menampakan seorang yang beriman,tapi dari segi dalamannya belum tentu ianya bersih...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog