pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, May 20, 2012

Tu Dia...wartawan Gay di tampar artis terkenal



Will Smith telah bertindak menampar muka seorang wartawan lelaki Ukraine yang cuba mencium bibirnya ketika tayangan perdana filem terbaru “Men in Black 3” lakonannya di Moscow baru-baru ini.

Kejadian wartawan berkenaan yang cuba memeluk dan mencium bibir Will ketika sedang berjalan di atas karpet merah berjaya dirakam oleh beberapa jurukamera.

Will yang terperanjat dan kurang senang dengan tindakan wartawan lelaki itu dengan serta-merta menolaknya dan kemudian menampar muka wartawan tersebut dengan belakang tangannya.

Menerusi rakaman, jelas menunjukkan kemarahan Will kepada wartawan berkenaan apabila dia bertindak melampaui batas.

“Nasib baik saya tidak tumbuk dia,” kata Will selepas itu.

Menurut sumber, lelaki yang mencium Will merupakan wartawan televisyen yang selalu mencium selebriti dalam mana-mana majlis.

Mungkin kejadian ini berlaku lantaran dari tindakan Will menyokong perkahwinan sejenis.

Will bertindak untuk melupakan kejadian tersebut dan berjalan terus di atas karpet merah dan beramah mesra dengan peminat-peminat beliau. - mynewshub.my





Pisau Kedah :-

Bila la Anugay Al-juburi nak kena penampor macam ni.kalau Pisau Kedah la artis tu,dah lama wartawan Gay tu dapat penendang..geli siot..."Nabi tak mengaku umat kalau jenis bernafsu sonsang ni"

1 comment:

Anonymous said...

meme nabi tak ngaku umat tapi anwar ngaku saudara dunia akhirat...

pejuang hamas...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog