pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, May 30, 2012

Nizar Lilin gelabah bewak apabila Sultan Johor murka dengan hasutannya..


Nizar pasti gelabah bewak dengan perkhabaran ini apabila polis menyiasat apa yang di perkatakannya di bawah akta hasutan .Rakyat Malaysia dah cop Nizar lilin ni sebagai penderhaka pada Sultan.Pisau Kedah tak tau la Melayu jenis apa la si Nizar ni,langsung tak ada sikap menghormati kedaulatan Raja-Raja.

Si Nizar derhaka ini patut di halau dari Malaysia dan di lucutkan kerakyatan kerana menghasut dan menaburkan cerita yang buruk terhadap Sultan-sultan,




Polis Johor berkata bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin akan disiasat di bawah Akta Hasutan kerana mengeluarkan kenyataan berkenaan bidaan nombor pendaftaran WWW 1 oleh Sultan Johor.

Polis Johor menubuhkan satu pasukan petugas untuk menyiasat selepas lima laporan dibuat di negeri itu berhubung perkara berkenaan sejak semalam.
Laporan The Star menyebut, Ketua Polis Johor, Datuk Mohd Mokhtar Mohd Shariff mengesahkan bahawa pasukan petugas telah memulakan siasatan.
“Kami akan menyiasat perkara ini secara telus dan profesional. Marilah kita menjalankan tugas tanpa sebarang tekanan yang tidak wajar untuk memastikan keadilan dilakukan untuk kedua-dua pihak,” katanya.

Kelmarin, Nizar mengkritik mengenai bidaan Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ismail Sultan Iskandar untuk mendapatkan WWW 1, menerusi akaun Twitter beliau.

Cerita berkenaan penderhakaan Nizar sila klik sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog