pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, July 10, 2012

Tu diaaa !!! persoalan untuk Setiausaha Politik Azizan Razak yang mengaku dia masih suci.


Siapa kata PAS tu parti yang bersih daripada kerja kotor kalau menjadi pemerintah? 

Mai sini Pisau Kedah nak tunjuk kat hampa siapa PAS yang sebenarnya. cerita ini Pisau Kedah ambik dari Duke Of UMNO.




Baru-baru ni aku ada lepak dengan geng-geng PTG dalam satu majlis. Rupanya, depa kenal sangat dengan Setiausaha Politik MB Kedah, Sanusi Md Noor...Ada cerita panassss..!!!



Depa kata, Sanusi ni dulu seorang Land Surveyor yang kerjanya ukur tanah dan menilai harga tanah untuk dijual. Dalam ertikata lain, selalunya lepas depa ukur, depa akan lobi tanah tu untuk dijual. Macam broker tanah la lebih kurang...

Geng-geng PTG ni kata, ada beberapa kes di Sik yang diuruskan oleh Sanusi. Tapi, tanah ni payah dikit sebab pemiliknya ada pakai IC merah dan payah nak jual. Nak tahu apa Sanusi buat? Jeng..jeng jeng jenggggg...!!! Heh!

Ada ke patut dia pegi tukar nama tanah tu letak nama dia? Heh! Dia pun serahkan pada di pejabat PTG dan diluluskan la tanah tu...dah ada buyers..

Depa kata, cheque pembayaran tanah tu dah lama siap atas nama Sanusi dan ada kat pejabat depa. Tapi, Sanusi tak berani pi ambil cheque tu sebab takut kantoi..!!! Maklum la..sekarang ni dia dah jadi Setpol MB. Kalau MB tahu, mampoih la dia kena taji dengan Azizan...heh!

Satu cabaran dan pertanyaan pada Sanusi...

Awat tak berani pi ambik cheque tu kat PTG..? Dah lama siap dah...nama hang tu bro...!!!

Kalau berani pi la ambikkkk..!!! Heh!


Pisau Kedah ;-

Haaahahah,, Setpol Sanusi kecut teloq takut terkantoi dengan Azizan Razak.. Pisau Kedah rasa Setpol ni yang banyak merosakan nama Azizan kot ? tapi tak mau mengaku.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog