pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, July 30, 2012

Tu Dia !!! PAS Kedah Sejahtera, Rakyat Kedah Sengsara.


PAS Kedah sering berbangga dengan perolehan balak berkali ganda sejak PAS mentadbir Negeri Kedah. Namun di sebalik balak yang di gondolkan perolehan telah masuk ke poket kerajaan Negeri, kebajikan rakyat di Kedah langsung tidak di pedulikan.

Jika di lihat dari perolehan balak yang di katakan berkali ganda lebih dari perolehan zaman BN mentadbir Kerajaan Negeri, apakah Kerajaan Negeri sekarang tidak mampu menunaikan tanggungjawapnya sebagai pentadbir sehingga terpaksa biarkan rakyat mengalami kesusahan seperti yang berlaku kepada penduduk lorong shariff, Jalan Langgar ?

Yang lebih memalukan, kawasan tersebut terletak di bawah kawasan wakil rakyat PAS, YB MD Roshidi (Adun Bukit Pinang ) dan dalam kawasan parlimen Pokok Sena, Mahfuz Omar.( Naib Presiden PAS ).

Di dalam permasalahan yang di hadapi rakyat kemana menghilangnya Adun dan Ahli Parlimen kawasan tersebut yang di beri mandat sebagai wakil rakyat di dalam membela nasib rakyat di kawasan mereka. 





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog