pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, July 25, 2012

Video Panas !!! @MahfuzOmar menunjukan kebodohannya di pentas politik



Ish apa yang dok merapu si tua kutuk ni atas pentas politik pun tak tahu la. Nak tunjuk diri dia hebat la tu mencetuskan isu Malaysia ini kadar jenayah tinggi.

Dari dok merapu tak tentu pasal atas pentas politi lebih baik si Mahpuzz Bean balik tengok kawasannya Pokok Sena yang kini di himpit permasalahan tempat pelupusan sampah yang agak kritikal.

Penduduk Pokok Sena mengharap sangat si Mahpuz Bean ni balik selesaikan masalah yang sedang di tanggung rakyat di kawasan tapak pelupusan sampah.

Kalau dulu di masa pentadbiran BN di Kedah. Mahpuz Bean pernah membawa masuk plastik sampah yang berisi sampah yang cukup busuk ke dalam pejabat PBT kerana tidak berpuas hati dengan permasalahan sampah.

Tapi sekarang setelah Kerajaan Negeri berubah tampok pemerintahan permasalahan sampah ini masih belum dapat di selesaikan lagi. Bayang Mahpuz Bean pun tak nampak untuk mendengar permasalahan rakyat berkaitan sampah yang belum selesai.

Kalau dulu di masa zaman pentadbiran BN, Mahpuz Bean boleh menghantam pihak PBT sebab masalah sampah, kenapa sekarang setelah PAS mentadbir kerajaan negeri setelah 3 tahun Mahpuz Bean berdiamkan diri saja.

Kalau setakat pandai mempertikai kerja orang lain tapi kerja sendiri tak di buat tak ada gunanya Mahpuz Bean oiii....

1 comment:

Anonymous said...

mahpus dah lama kemaruk nak cukuq bulu burit, bini dia tak bagi sebab dah putus haid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog