pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, July 31, 2012

Panas Gila !!! Exco Agama Azizan Razak menternak kedai ekor haram di kawasannya


http://dukeofumno.blogspot.com/


‘Membangun Bersama Islam’ dan sekarang pula "negeri berkebajikan" yang diamalkan oleh Kerajaan Pas negeri Kedah namun PUSAT JUDI DI KAWASAN EXCO AGAMA SENDIRI... Majlis Agama Islam Kedah atau Tuan empunya PORFILIO seolah-olah menutup sebelah mata kerana tiket loteri serta 4D nombor ekor, kaki judi boleh membelinya dengan mudah di kedai-kedai berdekan Rumanya di Pekan Tokai....  

Dari blog : EKSKLUSIF duke of UMNO
http://dukeofumno.blogspot.com/
Ni ke "tauke judi ekor haram" Tokai..???
Sebelum Ramadhan, aku ada turun ke Pendang. Atau lebih tepat, aku turun ke DUN Tokai bersama seorang skuad TMK, Tombak Pusaka. Menariknya, dia bagi satu cerita best kat aku...heh!

Apa yang aku dapat di Tokai? Heh!

Rupanya di pekan Tokai, terdapat lebih 5 kedai nombor ekor haram! Perghhh..!!! Ni sindiket judi haram, bukan macam Sport Toto, Magnum atau judi yang dapat lesen tu. Judi haram ni takdak lesen dan sebab tu aku kata ia beroperasi secara haram...

Menariknya, nombor-nombor judi haram tu dijual dikedai-kedai runcit di sekitar Pekan Tokai, tidak jauh dari rumah EXCO AGAMA, Taulan Rasul..!!! Jauhnya hanya sekitar 500 meter dari rumahnya...

Pada mulanya, aku tak caya. Tapi lepas lalu depan rumah Taulan Rasul (dia dah pakai Camry baru kaler hitammm!!! Perghhh..!!! kaya bebbb..!!!), aku suruh la member aku buktikan...

Dia kata dia tak reti beli sebab tak pernah main nombor. Dia mintak tolong kawan dia belikan. Kawan dia tu "orang PAS"...???!!!

http://dukeofumno.blogspot.com/
Nombor yang mamat tu tulis...
Kawan dia tu mulanya tulis nombor atas kertas. Sumpah Wallah! Aku pun tak tahu cara nak tulis untuk beli nombor tu. Lepas tu dia hulur kat kaunter kedai tu. Selamba je kedai tu bagi "resit"! Kiranya resit tu ialah nombor yang dipertaruhkan laaa...

Perghhh..!!! Macam tu rupanya cara judi ekor haram di DUN di bawah EXCO AGAMA PAS ni...

Lebih best lagi, ada sebuah rumah tu dikatakan pusat jual beli nombor ekor haram paling popular! Lokasinya betul-betul dekat dengan Masjid As-Syakirin depan rumah Taulan Rasul..!!! Perghhh..!!!

Aku tertanya-tanya, takkanlah Taulan Rasul tak tahu pasal semua judi ekor haram ni? Kalau dia tak tahu, maka sahlah dia tak buat kerja. Dan jika dia tahu pun, lebih sah la dia memang tak reti buat kerja...kerja goyang telur je la sambil bersiar-siar naik Camry baru...

Tak sangka perkara macam ni berlaku di dalam kawasan PAS totok! Kawasan tu PAS pekat tuuhhh..!!! Sebut DUN Tokai, semua tahu kawasan tu kuat PAS.. orang PAS suka main judi ekor haram ke...???

Aku gesa Taulan Rasul buat operasi, siasat perkara ni dan ambil tindakan segera. Kalau tidak, Azizan perlu dipertanggungjawabkan. Sanusi Setpol pula perlu jawab isu ni. Kalau kami check lagi lepas ni dan judi ekor haram tu masih ada...siap la kena balun dengan TMK lagi lepas niii..heh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog