pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, July 20, 2012

Tu Dia Panas !!! Leman raja lawak kena penampar blogger Team Media Kedah !!!



Mc sebenarnya malas nak peduli dan ulas pasal si Leman Lembu ni. Dia bukanlah popular sangat pun. tapi sejak akhir-akhir ini, si Leman Lembu bagaikan sudah melampau. Bak kata orang, cermin diri dulu la Leman oii.. sebelum dok kutuk orang lain. Kat bawah cara melawak Leman yang paling melampau dan paling menyampah Mc tengok.




Nak pi ceramah Pas tapi nak minta duit pada orang ramai dan PM Najib Razak?  Badan kuat, sihat, muda lagi.. pi la kerja. Takkan nak tunggu rezeki turun dari langit. Berdoa dan berusaha baru berjaya. Kalau setakat berdoa dan duduk saja, Allah nak beri rezeki dari sumber mana?

Mungkin selepas Leman masuk Pas ni, si Leman dah tak reti nak buat kerja kampung malah dia hanya pandai meminta-minta dan memburukkan kerajaan.

Takkanlah kutipan derma ceramah Pas tak dapat untung beriban-riban kot?

Ceramah Pas kan selalunya dihadiri oleh PULUHAN RIBU orang, semestinya penceramah akan bawa balik beribu-ribu dalam poket untuk pulang kerumah.

Lagi satu Leman, sebelum hang tegur kerajaan, adalah lebih afdal hang bersihkan diri dan keluarga hang dari gejala maksiat dan kemungkaran. Mc tahu banyak pasal latar belakang hang. Kalau Mc dedahkan, hang malu kot.

Kalau nak masuk Pas sebab nak cari duit, buat cara nak cari duit. Jangan melampau sangat.. cermin diri dulu sebelum nak mengata orang.


P/s: Lemann.. orang kenai 'Minah' urut batin kat Kampung Janing tuu...




Sumber :-klik sini

3 comments:

Anonymous said...

Urut batin tu termasuk dlm urut 'anu' jugak ke? Syok le mcm tu he he..... Nak pi nak pi!!!!

Gary Tan said...

leman ni memang kaki busuk, hutang rm10 pun tak mahu bayar! memang pukimak la budak sial ni!

Gary Tan said...

leman ni memang kaki busuk, hutang rm10 pun tak mahu bayar! memang pukimak la budak sial ni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog