pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, July 17, 2012

Video Panas !!! Kerana penangan artis masuk PAS, Masjid dah di jadikan tempat berkaraoke..


Kerana kena penangan artis masuk PAS, kini PAS dah tak kisah dengan hiburan, siap la ni hiburan dah jadi halal dalam masjid


Sudah tahap gila apabila PAS berdakwah dengan muzik dalam Masjid, bukankah dahulu puak PAS dok kata hiburan itu boleh membuat umat Islam lalai di dalam hidup di dunia dan akan rugi di akhirat. Kini siap mengalunkan bunyi gitar pulak dalam masjid setelah kenal hiburan.

Namun hakikat apa yang terjadi sekarang ini, PAS dah pandai berjinak dalam bidang hiburan setelah mendapat dakwah dari artis-artis yang baru masuk PAS termasuklah ulamak-ulamak PAS yang kini kian taksub dengan artis yang baru masuk PAS.

Inilah kali pertama Pisau Kedah tengok orang berkaraoke dalam Masjid siap di alunkan dengan bunyi gitar pulak tu. Kalau ya pun nak tarik kehadiran orang sekali pun jangan la di gunakan masjid sebagai tempat nak berkaraoke.

Kalau perkara begini di lakukan UMNO. mampus UMNO di kerjakan puak otak hijau ni, tapi kalau dah depa buat apa-apa pun tak apa siap halal lagi. Kalau boleh tarian bogel pun depa nak bawa masuk dalam Masjid demi nak tarik perhatian demi politik.


2 comments:

Anonymous said...

Doh nak mapoh apo mesjid ppun buat lagu ni,belajar bap solat lagi baik.

Anonymous said...

Semakin matang bro konon nya. Kah kah banyak jilat balik ludah sendiri. Kluar fatwa baru la nampak nya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog