pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Thursday, July 26, 2012

Terpanas !!! Azizan Razak bakal berhadapan dengan pendedahan yang membuat PAS malu




Sebelum ini Pisau Kedah pernah menceritakan Team Media Kedah akan membuat pendedahan yang memalukan PAS di sini berkenaan pemberian projek berjuta-juta ringgit kepada kroninya.


Kami dari Team Media Kedah akan mendedahkan sikit demi sikit untuk memberi peluang puak PAS terutamanya Azizan Razak memikirkan dahulu macam mana nak spin pendedahan yang akan di buat Team Media Kedah 


Pisau kedah harap Azizan Razak kenal siapa yang empunya syarikat Paksi Sempena dan Quartzcity Global yang mendapat projek jutaan ringgit melalui  Menteri Besar Incorporated ( MBI ).


Rasanya puak-puak PAS tak tahu kot siapa yang empunya syarikat tersebut atau saja buat-buat tak tahu.


Kalau puak-puak PAS yang tak tahu harap hampa tanya dekat Azizan Razak, minta dia jawap dengan jujur,tulus dan mulus, apa mengenanya dua syarikat terbabit dengan adik ipar Azizan Razak. ( Adik Isteri Azizan Razak yang pertama ) dan berapa banyak projek yang di beri kepada syarikat terbabit.


Kalau puak PAS nak tahu lagi lebih mendalam tanya pulak projek yang di berikan kepada dua syarikat terbabit adakah di buat atas dasar tender terbuka atau di beri atas dasar kroni. 






Pisau kedah :-


Di harapkan Azizan Razak jangan terlalu tertekan sangat nanti bahaya untuk kesihatan. Team Media Kedah akan mendedahkan secara perlahan - lahan sebab tak mau bagi Azizan Razak terkejut. 


Kami di Team Media Kedah tidaklah sekejam seperti musuh Azizan Razak yang berada di dalam parti PAS sendiri yang menyerang Azizan Razak secara mengejut sehingga terpaksa PAS Pusat masuk campur.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog