pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Sunday, July 29, 2012

Panas !!! Leman Raja Lawak fobia dengan Team Media Kedah



Bila sebut nama leman mesti orang terfikir siapakah manusia bernama Leman ni..Ya lah tiba tiba saja puak puak pas begitu memuja si Leman ni..Dulu masa dia masuk raja lawak nama leman tak lah macam sekarang..Bagi aku Amireca "I'm Sorry" lagi popular dari si Leman sampai sekarang si Amir dapat job..Tapi yang peliknya si Leman ni dah la tak laku tapi perasan pulak popular siap tunjuk video kononnya dia sedang di pujuk oleh seorang YB UMNO nak panggil buat show.. Lihat video kat sini

Kenapa Leman takut sangat dengan gerakan TMK di Kedah ?? TMK tak ada buat apa pun dekat Leman..Kalau setakat usik mengusik tu biasalah..Bukankah Leman suka mencari pasal dengan CT Umno sebabnya nak jadikan modal ceramah kononnya Leman berjaya melawan CT Umno..

Aku dapat tau Pas Kedah sekarang ni tengah mengupah beberapa orang untuk menyiasat identiti kami..Disebabkan beberapa Isu yang kami berjaya ranapkan karier Pas di kedah antaranya Isu balak, Pusat Hiburan, skandal projek bernilai jutaan ringgit kepada kaum keluarga dan banyak lagi isu  dalam simpanan kami yang akan didedahkan bila sampai masanya..

Beberapa blog pro Pas di Kedah sudah jalankan kempen berperang dengan TMK sampai terpaksa reka cerita yang kami ni di ajar oleh perunding yahudi..Mereka juga mengunakan khidmat lidah rasmi Pas Harakah untuk memfitnah kami.
Baca penjelasan kami di SINI dan SINI



Yang tak tahannya siap edit letak star of david dekat logo TMK. Lihat gambar bawah
UBAH LOGO TMK

Setiap kali isu baru dibongkar mesti ada blogger Pas akan jawab dengan reka cerita kononnya kami ni sengaja buat fitnah....Kerana takut dengan gerakan TMK, Pas terpaksa mengupah bala pencacai mereka untuk menjatuhkan reputasi kami di Kedah..Ingin Aku nyatakan di Sini kami langsung tak gentar dengan apa saja ugutan puak puak Pas..Lagi Pas Kedah ugut selagi tu kami akan bongkar isu isu dalam simpanan kami..

Bagi menghormati bulan Ramadhan yang mulia ini kami bagi masa kat pas kedah untuk menjawab segala pendedahan yang kami lakukan sebelum ini..InsyaAllah lepas raya lagi banyak isu akan kami bangkitkan untuk tatapan umum..

Kepada sapa sapa nak tau lebih lanjut pasai geng CT Pas boleh baca kat SINI

Gerakan TMK diketuai oleh McTheory, Medan Tempur Kedah, Pisau Kedah, Duke Of Umno, Aktivis Umno Pekan Naka, Dahlia B.Lada, Aiman Rosis, Nizam Wahab dan ramai lagi sahabat sahabat yang sanggup berjuang bersama bersama TMK. Terima Kasih atas sokongan anda semua..

Nukilan Medan Tempur Kedah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog