pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, July 24, 2012

Video Panas !!! Nasruddin Tantawi @Tantawi100 kantoi berdebat



Macamana seorang yang mengaku mempunyai pendidikan agama yang tinggi boleh menipu ketika berdebat?!! Inilah yang kami cuba sampaikan sejak dahulu lagi. PAS ini tidak lebih daripada parti banjingan DAP yang masih lagi tidak tahu malu mengaku sebagai pejuang Islam.

Kita semua boleh nilaikan sendiri, sudah berapa kali pemimpin PAS menjadi 'jurucakap' tidak rasmi kepada pemimpin DAP yang OKU apabila ditanya tentang negara Islam dan Hudud?!! Pernahkah anda terfikir mengapa Karpal, Lim Kit Siang atau Guan Eng sendiri tidak duduk bersama-sama Nik Aziz atau mana-mana pemimpin Pas yang lain dalam satu PC untuk mengumumkan perkara penting sepertimana yang Tantawi dakwakan?!!

Apa yang menyebabkan mereka terpaksa menipu rakyat dengan mendakwa Karapal dan DAP sebagai bersetuju dengan Islam dan Hudud mereka?!! Sebabnya mudah. Mereka ini semua terlalu takutkan kepada kehilangan pengaruh dan undi kafiruun lebih daripada Allah SWT sendiri! Sebab itulah perjuangan ke Putajaya lebih penting dan "mulia" kepada PAS berbanding perjuangan mempertahankan akidah ummah. 

Maka terpaksalah warga emas OKU itu menegaskan kembali pendiriannya yang sentiasa konsisten sejak dahulu lagi:

"SELAGI KARPAL HIDUP, TIADA HUDUD DAN NEGARA ISLAM DI MALAYSIA!!!"

Sekarang kami cabar mana-mana pemimpin PAS untuk bidas balik kenyataan Karpal ini. Dan kalau anda jantan dan benar-benar memperjuangkan Islam, hentikan kerjasama dengan DAP selagi Karpal dan konco-konco musuh Islam dalam DAP terus-terusan menolak Islam dan Hudud. Ada berani?!!

Takut selepas ini menyorok dalam kain bini sahaja... -MYMASSA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog