pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, July 10, 2012

Panas !!! Gambar kejayaan PAS Kedah menternak pusat maksiat dengan penari separuh bogel.

Kalau nak ikutkan keadaan hiburan di Kedah sekarang ni, orang dah kata macam pekan Danok. dalam misi Team Media Kedah membuat pembongkaran pusat hiburan ala Danok di Kedah, Team Media Kedah nak tunjuk dulu gambar.

Esok geng Team Media Kedah akan bongkar segalanya bagaimana kejayaan PAS Kedah di dalam perusahan menternak pusat maksiat di Kedah. Ternyata ianya amat mebimbangkan.



Kalau nak tau inilah gambaran sebenarnya hiburan yang kini kian tumbuh dengan jayanya sejak pentadbiran PAS di Kedah. Tu pun puak PAS, tok lebai kampung yang tak tau apa dok kena bohong dengan pemimpin depa yang kononnya pentadbiran PAS secara Islam.. 

Pisau Kedah nak tanya puak-puak PAS, apakah dengan kejayaan menternak pusat maksiat di Kedah, PAS Kedah layak di katakan mentadbir secara Islam ?

1 comment:

Anonymous said...

tuang-tuang wajik undi pas keghene hanye pas yang berkendokkang iselang kah..kah..kah lawok-lawok belake ustaz kat beloh sene nu..ye.!!. Sesungguhnya apa yang kita nampak hari ini ialah hasil tuaian daripada apa yang mereka tanam pada masa lalu. Kita semua harus bersyukur kerana Allah memberikan kita petunjuk supaya dapat kita membezakan antara yang haq dan yang batil. Kalau berlian jatuh ke lumpur seribu tahun pun andai digilap kembali bersinar tetapi kalau besi buruk dicelup emas sekalipun lambat laung akan berkarat diluar dan dalam yang pada hakikatnya besi buruk tetap akan besi buruk selamanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog