pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, July 10, 2012

Berita Panas !!! Kertas siasatan penyelewengan tabung Memali akan dibuka ( Ada yang bakal meroyan )

Buku yang di haramkan PAS untuk ahlinya membaca.


Dari maklumat yang Pisau Kedah perolehi dari blog My Masssa, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) akan membuka kertas siasatan untuk kes penyelewengan tabung Mamali yang dikatakan cuba di sembunyikan oleh PAS.


Lepas ni kita boleh tengok la macam mana senator kesayangan Azizan Razak nak melompat bila kes penyelewengan tabung Memali di siasat.


Cikgu Zainol bekas penulis Harakah
Ternyata usaha Cikgu Zainol penulis buku Air Mata Bumi Memali membongkar isu ini tidak sia-sia. Walau pun pada awalnya ketika Cikgu Zainol masih di dalam PAS, pembongkaran ini hanya di lakukan atas dasar individu dalam PAS dan bukannya atas dasar parti.


Namun kerana sikap PAS yang berdegil membela individu yang di maksudkan Cikgu Zainol, PAS telah memecat Cikgu Zainol dan menuduh Cikgu Zainol dengan pelbagai tuduhan.


Bertapa kejamnya sikap PAS. hanya mahu menutup keaiban parti, PAS cuba selindungkan kemungkaran yang di lakukan orang yang di sayangi malahan nasib balu-balu Memali di hina kerana di tuduh mengfitnah orang yang PAS sayangi malahan di beri pangkat dan jawatan untuk menghargai penyelewengan yang telah di lakukan.


Biarlah kes ini di siasat secara terperinci oleh SPRM kita nantikan siapa yang kena




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog