pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, May 11, 2012

Video Kekejaman seorang ibu terhadap anaknya..

Ya Allah,,kekejaman seoran ibu yang tiada berhati perut,"sedangkan binatang tahu sayangkan anak" apakah ini sikap manusia yang di beri Allah S.W.T dengan akal yang sempurna.apakah salah kanak-kanak terbabit sehingga di dera sedemikian rupa.?

 Allah S.W.T mengamanahkan kanak-kanak terbabit untuk di didik,di belai,di sayangi bukannya untuk di dera,sudah la si ibu itu macam di hasut syaitan,yang si rakam gambar ni pulak langsung tak menghalang,apa jenis manusia la ni.

Begitu menyayati hati bila kanak-kanak terbabit meraung kesakitan.


Berhubung dengan penyebaran video penderaan bayi melalui media sosial, PDRM telah menerima hampir 300 aduan dan komen daripada orang ramai yang rata-rata bersimpati dan prihatin dengan nasib bayi tersebut.

Untuk makluman, kes tersebut telah dilaporkan di IPD Petaling Jaya pada 29 Mei 2011 dan tangkapan telah dibuat pada hari yang sama. Pelaku merupakan ibu kandung kepada bayi perempuan yang didera.

Wanita tersebut kini sedang menjalani hukuman penjara selama 18 bulan bermula pada tarikh tangkapan di bawah Seksyen 31(1) Akta Kanak-Kanak 2001.

Apa pun tahniah pada pihak polis kerana berjaya menangkap si ibu tetapi jangan di biarkan si perakam video ini yang membiarkan ibu kanak terbabit mendera anaknya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog