pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, May 16, 2012

Panas !!! Lagi Kerajaan Kedah pentadbiran PAS menzalimi Rakyat Kedah

Pendedahan Kezaliman Kerajaan PAS Kedah menzalimi Rakyat Kedah setelah memerintah Kedah selama 4 tahun,pendedahan yang pertama berkenaan kerakusan PAS Kedah di Padang Terap atau kawasan tadahan Air di Kedah di sini..namun pendedahan kali ini pulak berkenaan kerakusan PAS Kedah juga,,tapi kali ini di tempat lain,iaitu Kawasan hutan simpan Gunung Inas,Baling.





Air yang dulunya jernis kini bertukar warna kerana aktiviti pembalakan yang tidak di kawal.


Lincin gila.,sampai tunggul balak saja yang ada...mungkin tunggul ini PAS Kedah nak mewarisi untuk generasi akan datang.















Kaya raya PAS Kedah dengan hasil balak,..namun apa yang rakyat Kedah dapat dari kekayaan hasil bumi di Kedah terutamanya rakyat Baling?


Ternyata tertulis di papan tanda di atas di baris bawah sekali tertulis "Tempoh kuatkuasa Sambungan Lesen terakhir"maknaya lesen yang di sambung untuk kali terakhir adalah 02/05/2012.namun hakikatnya sila lihat gambar di bawah yang membuktikan projek ini belum berhenti,,sedangkan tarikh mengambil gambar ini pada 15/05 /2012.ini menunjukan pembalakan tanpa lesen di lakukan selama13 hari,dan di khabarkan sehingga ke hari ini kerja pembalakan belum berhenti..






Pisau Kedah :-
Terima kasih Kerajaan negeri Kedah pentadbiran PAS zalim,kerana membuat rakyat Kedah terutamanya penduduk di sekitar kawan balak sengsara







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog