pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, May 4, 2012

Kerana Azmin Ali di aiskrimkan.UMNO juga di tuduh bagi Azmin Ali berahi.

Sudah menjadi kebiasaan bagi PKR,apabila menghadapi sesuatu perkara ianya cepat di tunding kepada UMNO.Dari salah laku Anwar sehinggalah Azmin Ali semuanya salah UMNO bagi PKR..Anwar sedap balun china doll salah UMNO juga,Ostaz Badrul al-khalwati bagi kaunseling bini orang pun salah UMNO juga,Terbaru Azmin Ali baik punya berkaraoke sambil di aiskrimkan pun salah UMNO juga.memang best la PKR ni buat konspirasi.

Pisau Kedah pelik juga la.dari mana datang kebodohan yang amat melampau dalam diri Saifuddin Nasution ni.ada ka patut minta Perdana Menteri kawal penyebaran kisah Azmin bergambar sambil di aiskrimkan.Mudah saja bagi Pisau Kedah,kalau ia merupakan satu fitnah,sila buat report polis,sila sumpah laknat dan saman orang yang mengfitnah Azmin Ali.mudah kan? itu pun kalau rasa di fitnah la.

Pisau Kedah rasanya tak mungkin kot Azmin Ali buat seperti yang di cabarkan pada dia,Azmin Ali mana ada teloq untuk membuktikan bahawasanya dia di fitnah..

Cuba anda lihat kenyataan yang paling bodoh.yang telah di buat Saifuddin Nasution di bawah.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog