pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, May 4, 2012

Apakah Azmin Ali akan menerima hakikat di sebalik apa yang berlaku? ..."Berani kerana benar,Takut kerana bersalah"

Selagi Azmin Ali tidak tampil membersihkan dirinya maka berkuburlah dunia politiknya selepas ini.kerana di serang dari setiap penjuru,mahu pun serangan di dalam parti,mahu pun dari di luar parti,hanya orang yang bersalah sahaja yang takut berhadapan dengan cabaran.

Jika di lihat Azmin Ali mempunyai ruang untuk membersihkan namanya.mengapa dia tidak mengunakan ruang yang tersedia untuk membersihkan dirinya,itu pun sekiranya dia rasa dirinya tak bersalah.Setakat penafian sahaja tidak boleh di terima pakai sekiranya tidak bersama bukti untuk mengukuhkan bahawasa dirinya tidak bersalah."hanya orang bodoh saja yang tidak mengunakan ruang yang di berikan untuk membersihkan namanya"

Cuba kita baca apa yang di perkatakan orang yang pernah berjuang di dalam PKR,dan di singkirkan kerana hanya mempertikai kewibawaan Azmin Ali.

KUALA LUMPUR 3 Mei - Semakin ramai ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) kini mula mempersoalkan mengapa Timbalan Presiden mereka, Azmin Ali enggan tampil membersihkan namanya daripada dakwaan melibatkan dirinya dan keluarga.

Ia termasuk dakwaan mengenai hubungan sulit isterinya, Shamsidar Taharin dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan yang terbaru pendedahan gambar aksi panas mengaitkan Azmin dengan seorang wanita oleh beberapa blog kelmarin.

Bekas Ketua Penerangan PKR Ampang, Mohd. Isa Mohd. Saidi berkata, ahli parti itu kini telah mula hilang kepercayaan terhadap Azmin apabila beliau dilihat banyak berdolak-dalih daripada membuat penjelasan berhubung kontroversi yang melandanya itu.“Walaupun ahli masih percaya dengan perjuangan parti tetapi apabila pemimpin sendiri yang membuat rosak, maka ahli sudah pasti akan hilang kepercayaan terhadap kewibawaan pemimpin mereka.-utusan-

Pisau Kedah:-

"Hanya orang yang bersalah sahaja takut berhadan dengan dakwaan"

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog