pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, October 1, 2012

Tu Dia !!! Skandal Rumah Lim Guan Eng Bernilai RM2.5 Juta Di Dedahkan Blogger Otai...

Satu pendedahan yang panas telah di lakukan blogger otai PISAU.NET berkenaan satu skandal kelulusan tanah Taman Manggis di bawah harga pasaran setelah di hadiahkan rumah yang bernilai RM2.5 juta kepada Lim Guan Eng.


Skandal tanah Taman Manggis adalah bukti pembabitan Lim Guan Eng yang membabitkan keuntungan berjuta ringgit masuk kedalam poket beliau membabitkan individu digelar Cik P dan Datuk JP.


 Cik P terbabit secara langsung menjadi orang tengah diantara majikannya dan Lim Guan Eng  menguruskan sewa dan kos ubah suai rumah Guan Eng di Jalan Pinhorn.


 

Lim Guan Eng menjual tanah dibawah harga pasaran kepada pihak syarikat Cik P sebagai timbal balik apabila rumah yang didiami oleh beliau ditanggung sepenuhnya oleh pihak syarikat Cik P.


Kenapa dan mengapa Cik P dan syarikatnya sanggup mengeluarkan wang yang banyak untuk kos membeli rumah RM2.5JUTA  dan kos ubah suai  semata mata untuk didiami oleh Lim Guan Eng jika tidak menguntungkan mereka?


Penyelewengan ini sehingga sekarang didiamkan,walaupun didedahkan oleh pemuda BN namun Guan Eng sehingga sekarang tidak berani untuk menjawap atau menafikan dakwaan kaitan dengan Cik P .

RM2.5juta!

Ini adalah salinan dokumen pemilikan lot rumah yang pindah milik keatas nama Cik P. Rumah tersebut didiami oleh Lim Guan Eng dan dijadikan rumah rasmi Ketua Menteri Pulau Pinang.

lokasi rumah.

Baca selanjutnya pendedahan ini di sini

2 comments:

Unknown said...

Lim Guan Eng bikin rumah RM2.5 juta apa salah nya, dia tak bantai wang rakyat macam pemimpin2 dan menteri2 UMNO.

Jangan lupa si Khir Toyo, dan Dato K di Kelang tu dan kes lembu RM250 juta.

Bangang punya lembu2 UMNO!!!!!

harith.hmeo said...

Tudia skandal 100 juta kbs...kakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog