pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Wednesday, July 11, 2012

Apa punya bengap @chuajuimeng mempertikai tindakan polis yang terpaksa menembak suspek amukan di Kompleks JPM





Apa la punya bengap apek ni buat kenyataan dalam akaun twitternya, tak nampak langsung kesalahan polis dalam menembak suspek kes amukan di kompleks Jabatan Perdana Menteri, Putrajaya.

Apek ni memang bengap sebab tak ambil tahu kes ini secara terperinci lepas tu main  pakai nak menyalahkan polis saja.

Dalam kes ini, pihak polis sebelum menembak suspek , pihak polis sudah memujuk suspek dan teman wanitanya berkali-kali supaya menyerahkan diri dan pihak polis tidak akan mengapa-apakan suspek dan teman wanitanya, namun kedua suspek tetap berdegil  dan terus bertindak agresif bersama teman wanitanya menggunakan pedang samurai dan parang.

Setelah itu pihak polis terpaksa melepaskan tembakan ke arah kedua-dua suspek berkenaan yang bersenjatakan pedang dan parang demi menyelamatkan nyawa orang ramai.

Lepas ni kalau kes amukan, Pisau Kedah menyarankan pihak polis panggil apek ni cuba selesaikan, pihak polis biar saja apa yang orang mengamuk tu nak buat apa pun kat apek ni sebab mempertikai tindakan polis.

Apek bengap ni kena tengok video ni betul-betul
sebelum mempertikai tindakan polis

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog