pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Monday, November 5, 2012

Panas !!! Abby Abadi Buat BN Kuala Terangganu Bersedih Dengan Ceramahnya @abby_abadi112


Tersenyum girang Si Ostazah Mee Segera PAS melihat kehadiran orang ramai untuk mendengar fatwanya yang di lakukan dalam ceramahnya di Kuala Terangganu sehinggakan membuat BN Kuala Terangganu terpaksa memikirkan inisiatif untuk menarik kembali sokongan penduduk Kuala Terangganu yang menyokong Si Ostazah Mee Segera PAS.


Mengerunkan apabila melihat kehadiran penyokong Ostazah Mee Segera PAS terpaksa bersesak-sesak sehinggakan tak ada ruang kosong langsung untuk di isi ribuan yang hadir 

Di khabarkan juga jalan terpaksa di tutup sehingga 20 kilometer dan terpaksa menggerahkan sehingga 500 Unit Amal mengawal keadaan yang di penuhi para peminat Ostazah Mee Segera.


Ish.. Ish .. Apa la yang di bohong Si Ostazah Mee Segera sehinggakan pakcik-pakcik sekalian ni begitu asyuk mendengar apa yang di perkatakannya atau pun pakcik-pakcik sekalian ini sedang berangan melihat janda rebutan Ostaz-Ostaz PAS yang lebih bergetah berbanding Ostazah Aishah yang dah expired.



Kesian anak kecil ini apabila di paksa ibubapanya untuk menjadi peminat Ostazah Mee Segera PAS.

Sila baca seterusnya :- klik di sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog