pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Tuesday, November 13, 2012

Panas !!! Abby Abadi Menghina Perjuangan PAS Dalam Pakatan Haram


Siapa Abby Abadi bila mengatakan Malaysia bukan Negara Islam sedangkan Ulama-Ulama terkenal dunia mengiktiraf Malaysia merupakan antara salah sebuah Negara Islam yang berjaya.

Sejauh mana Ilmu agama Abby Abadi bila menyatakan Malaysia bukan Negara Islam ?

Abby Abadi patut mengetahui sejarah bahawa dasar perjuangan PAS dahulunya adalah perjuangan mengwujudkan sebuah negara Islam dan terpaksa di gugurkan kerana desakan dari DAP yang mahukan dasar tersebut di gugurkan sekiranya ingin bersatu dalam Pakatan Haram.

Bertapa bodohnya Abby Abadi bila mengatakan dalam Perlembagaan Malaysia, Al-Quran tidak di letakan di tempat teratas, sedangkan semua orang tahu bahawa dalam Perlembagaan Malaysia, Islam di letakkan di tempat teratas dan bagi Islam, Al-Quran merupakan kitab bagi umat Islam di Malaysia serta seluruh umat Islam di dunia.

Sekiranya Islam di letak di tempat yang teratas dalam Perlembagaan Malaysia, begitu juga la kitab Al-Quran yang menjadi pegangan bagi Umat Islam.

Abby Abadi jangan lupa bahawa PAS juga sudah memberi kata putus akan mempertahankan Perlembagaan Malaysia seperti mana yang tercatat dalam buku Jingga iaitu persetujuan ketiga-tiga parti dalam perjanjian dasar bersama Pakatan Haram dalam mentadbir Malaysia sekiranya Pakatan Haram berjaya dalam PRU.

Abby Abadi harus mengetahui kenyataan terbaru Hadi Awang bahawa hukum Hudud tidak akan di jadikan Janji Manifestor PAS dalam menghadapi PRU 13 dan PAS akan mempertahankan Perlembagaan yang sedia ada.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog