pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Friday, November 23, 2012

Artis Juga Merasakan BertanggungJawap Membantu Mangsa Kezaliman Israel





Artis juga tidak terlepas dari merasa kesedihan bila
mengenangkan nasib yang menimpa umat Islam Palestin.

.
Badan Aman Palestin kini giat mengadakan program untuk mencari sumbangan kepada negara yang menjadi mangsa kepada kezaliman tentera Israel.

Dengan rasa bertanggungjawap sesama Islam, golongan artis juga tidak terlepas memberi bantuan kepada badan amal tersebut di dalam mencari sumbangan yang akan di salurkan ke Negara yang telah di zalimi Israel.

Antara artis yang memberi bantuan untuk mencari sumbangan adalah Siti Nordiana, Yatt Hamzah, Iqram Dienzly, Salima (AF), Zoey Rahman, Anding (AF), Ayu Damit dan Roslan Shah

Kesemua selebriti tersebut berkumpul di pusat beli belah Pavillion di sini sebelum mereka berpecah dalam beberapa kumpulan dan bergerak sekitar kawasan Bukit Bintang dan KLCC bagi melakukan kutipan.

Sementara itu, salah seorang anggota Usrah Fitrah, pelakon Yatt Hamzah memberitahu, mereka juga merancang untuk mengadakan solat hajat perdana dan solat hajat selepas solat Jumaat di beberapa buah masjid yang akan ditentukan kemudian.

Yatt berkata, orang ramai yang ingin menderma boleh berbuat demikian melalui Bank Islam Malaysia Berhad (No. Akaun: 1202-9010-0478-80) atau Maybank Malaysia Berhad (5622-6301-0787) atas nama 'Aman Palestin Berhad'.

Sumbangan juga boleh dibuat melalui Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) dengan menaip PALESTIN 10 (Jika nilai RM10) dan hantar ke 39111.

Sebarang maklumat lanjut boleh melayari www.amanpalestin.net atau www.usrahfitrah.com.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog