pisaukedah@gmail.com

sekiranya anda mahu berkongsi maklumat atau menyumbangkan artikel sila emailkan kepada Pisau Kedah.-Terima Kasih- pisaukedah@gmail.com

Catatan Popular

Rakan di blog

Saturday, November 24, 2012

Panas !!! Hairie Othman Di Bayar Oleh UMNO Untuk Mempertikai Doa BN KO ?



Hairie Othman yang sebelum ini begitu galak berceramah diatas pentas PAS sekarang ini dilihat mempersoalkan tindakan Nik Razi yang mendoakan BN KO.

Beberapa jam selepas beliau twitt mengkritik Nik Razi sudah ada penyokong PAS menuduh Hairie khianat dan ada yang fitnah beliau telah dibayar Umno. Ini semua gara gara teguran beliau yang melihat doa Nik Razi agak ekstrem.

Buat Hairie,inilah ajaran dan doktrin PAS sejak dari dulu,apabila pelbagai dakyah dan pembohongan ditabur kedalam pemikiran para ahli dan penyokong PAS maka politik kebencian berjaya disuburkan didalam hati puak khawarij.

Barangkali Hairie masih baru didalam PAS,belum totok dan jumud,jika dizikirkan kalimah kebencian kepada Umno setiap hari mungkin beliau tak akan berasa ekstrem doa Nik Razi tuh....barulah keimanan Isle PAS dan walaq kepada DAP benar benar menyerap masuk kedalam hati beliau.... [SUMBER]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Artikel Tekini Media Kedah


Sumber Rujukan: Tutorial Create Recent Post Blogspot | Anastasyea Blog

Pisau Kedah Blog